آشنایی کوتاه با مناطقی در دنیا که فرودگاه ندارند

به گزارش تور تایلند، هنوز نقاطی در جهان بوده که بدون فرودگاه هستند و این امر موجب شده تا سفر به این مکانها کمی سخت باشد. شاید، کمی عجیب باشد که امروزه هنوز مناطق بدون فرودگاه در جهان بچشم می خورند. با ما در مقاله کشور و شهرهای بدون فرودگاه جهان همراه باشید تا شما را با تعدادی از مناطق بدون فرودگاه جهان آشنا کنیم. قطعا، آشنایی با مناطقی در جهان که فرودگاه ندارند، برایتان جالب خواهد بود.

آشنایی کوتاه با مناطقی در دنیا که فرودگاه ندارند

فهرست مطالب

کشور آندوراواتیکانلیختن اشتاینسان مارینوموناکو

کشور آندورا

آندورا در میان رشته کوههای پیرنیز واقع شده و آب و هوای بسیار مطلوبی دارد. آندورا در بین اسپانیا و فرانسه واقع شده و اغلب، افراد برای عبور از مرز آن با درهای بسته مرزی روبرو هستند و اگر بخواهند از این مرز عبور کنند، لازم است که یکسری مدارک را حتما با خود همراه داشته باشند. اثری از فرودگاه در آندورا دیده نمی گردد و یکی از کشور و شهرهای بدون فرودگاه دنیا بشمار می آید.

واتیکان

واتیکان بعنوان مرکز مسیحیت معروف بوده، چیزی نزدیک به 109 هکتار مساحت دارد و بدون فرودگاه است. لازم هست بدانید که فرودگاه لئوناردو داوینچی یکی از فرودگاه هایی بوده که در نزدیکی واتیکان قرار گرفته و سفر به این منطقه را برای گردشگران آسان می نماید.

بیشتر بخوانیدمعرفی اماکن دیدنی واتیکان | راهنمای سفر به نماد مسیحیت در دنیا

لیختن اشتاین

لیختن اشتاین یکی از مناطقی بوده که اثری از فرودگاه در آن دیده نمی گردد و گردشگران می توانند به وسیله قایق، خودروی شخصی یا اتومبیل خود را به آنجا برسانند. مسافران همچنین می توانند از راههای دیگری نظیر قطار عمومی که در نزدیکی مرز سوئیس و اتریش بوده، برای رسیدن به مقصدشان استفاده کنند. یکی از فرودگاه هایی که در نزدیکی لیختن اشتاین بوده، فرودگاهی است به نام سنت گالن آلتنرین که شما می توانید به وسیله این فرودگاه، به این مورد از مناطق بدون فرودگاه دنیا سفر کنید.

سان مارینو

در فاصله 15 کیلومتری سان مارینو، فرودگاه بین المللی به نام فردریکو فلینی بوده که مسافران برای رفتن به این منطقه می توانند از آن استفاده کنند. این کشور بدون فرودگاه جز غنی ترین کشورهای دنیا بوده و حقوق شهروندی در آن بسیار بالاست.

موناکو

موناکو یکی از کشورهایی است که در آن فرودگاهی وجود ندارد و مسافران می توانند از قایق استفاده کنند و حدود یک و نیم ساعت بعد، خودشان را از فرانسه به آنجا برسانند. همچنین، گردشگران قادر خواهند بود تا از فرودگاه بین المللی کته دازور فرانسه نیز برای دست یابی به این منطقه بهره ببرند.

بیشتر بخوانیداماکن دیدنی موناکو | تماشای لوکس ترین ها در فرانسهمنبع: همگردی
انتشار: 5 دی 1399 بروزرسانی: 5 دی 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1375

به "آشنایی کوتاه با مناطقی در دنیا که فرودگاه ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی کوتاه با مناطقی در دنیا که فرودگاه ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید