اسلامی: از شرایط نامساعد زمین مسرور نبودیم، بلکه ضرر کردیم

به گزارش تور تایلند، مهاجم تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت: تیم ما در بازی با پرسپولیس بابت شرایط نامساعد زمین مسرور نبود و نساجی از این موضوع ضرر کرد.

اسلامی: از شرایط نامساعد زمین مسرور نبودیم، بلکه ضرر کردیم

کریم اسلامی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص تساوی خانگی تیمش برابر پرسپولس گفت: می دانستیم برابر نایب قهرمان آسیا کار سختی داریم و پرسپولیس هم بعد از شکست در فینال، انگیزه زیادی داشت که بازگشت به لیگ برتر را با برد جشن بگیرد. ما بازی خوبی انجام دادیم و حتی به گل هم رسیدیم، واقعا حیف شد که در دقایق پایانی برد را با تساوی عوض کردیم و اگر خوش شانس بودیم قطعا پرسپولیس را شکست می دادیم.

وی در خصوص اینکه آیا فکر نمی کند نساجی در این بازی خوش شانس بود، بیان کرد: اگر دقت نموده باشید بعد از زدن گل اول، دو سه موقعیت دیگر هم داشتیم و اگر گل دوم را می زدیم قطعا شرایط تغییر می کرد. پرسپولیس هم موقعیت داشت اما موقعیت های خطرناک ما بیشتر بود و می توانستیم بازی را ببریم، البته این را هم باید در نظر گرفت که برابر تیم قدرتمندی بازی می کردیم و پرسپولیس یک تیم معمولی نیست.

مهاجم تیم فوتبال نساجی در خصوص اینکه آیا بهتر نبود این بازی به دلیل شرایط نامناسب زمین یک روز به تاخیر می افتاد، توضیح داد: شرایط زمین در آغاز مسابقه بد نبود اما بارش باران شرایط را بدتر کرد و در نهایت هم مسئولان برگزاری مسابقه تصمیم گرفتند که بازی انجام گردد. من نمی توانم در این خصوص نظر بدهم اما تیم ما در بازی با پرسپولیس بابت شرایط نامساعد زمین خشنود نبود و نساجی از این موضوع ضرر کرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 بهمن 1399 بروزرسانی: 12 بهمن 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1444

به "اسلامی: از شرایط نامساعد زمین مسرور نبودیم، بلکه ضرر کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسلامی: از شرایط نامساعد زمین مسرور نبودیم، بلکه ضرر کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید