انتقاد پیروانی از دعوت نشدن مهاجم پیروز استقلالی به تیم ملی خبرنگاران

به گزارش تور تایلند، غلامحسین پیروانی پیشکسوت فوتبال ایران در انتقاد از لیست اسکوچیچ برای تیم ملی مدعی شد که بازیکنی مثل سجاد شهباززاده مهاجم پیشین استقلال باید به تیم ملی دعوت می شد.

انتقاد پیروانی از دعوت نشدن مهاجم پیروز استقلالی به تیم ملی خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، غلامحسین پیروانی پیشکسوت فوتبال در انتقاد از لیست اسکوچیچ برای تیم ملی مدعی شد که بازیکنی مثل سجاد شهباززاده باید به تیم ملی دعوت می شد.

غلامحسین پیروانی درباره لیست دعوت شده ها به تیم ملی فوتبال اظهار کرد: سرمربی تیم ملی همه بازیکنان را می بیند اما لژیونرهای دیگر هم باید دعوت شوند. واقعیت این است که بازیکنی مثل سجاد شهباززاده بازیکن پیشین استقلال باید دعوت می شد. او مهاجم خوبی است و نمی دانم هدف کادر فنی تیم ملی چه چیزی است. البته دژاگه هم زحمتش را در تیم ملی کشیده و بازیکنی با اخلاقی است و همچنین سید جلال هم بسیار بازیکن با کیفیتی است اما به هر حال سن آن ها بالا رفته است و نمی شود از دعوت نشدن شان ایراد گرفت.

او ادامه داد: عیبی ندارد جوانان انتخاب شوند و نمی شود خرده گرفت اما به نظر من بازیکنی که در این لیست جا ماند سجاد شهباززاده بود چون حقش بود. مسئله ای که داریم برگزاری بازی محبت آمیز است. تیم ملی ما محک خوبی جلوی سوریه نمی خورد و نیاز داریم بازی های محبت آمیز سخت تری داشته باشیم. باید تیم های قدرتمند تری برای بازی های محبت آمیز انتخاب کنیم. دوست ندارم انتقاد کنم اما تیم کارلوس کی روش هم هیچوقت با تیم های گردن کلفت بازی نکرد. ما باید با تیم های قدرتمند بازی کنیم و نقاط ضعف و قوت مان را بشناسیم.

پیشکسوت فوتبال با بیان اینکه کار در بحرین سخت است، گفت: ایران بعضی از مواقع کارهای خیلی مشکل هم انجام می دهد. حق مان را گرفتند چون قدرتی برای به دست آوردن میزبانی نداشتیم اما به هر حال ظلم بزرگی به تیم ملی ایران شد. مشکل اصلی ما این است که امتیازات دو بازی رفت را از دست دادیم و خیلی کار سخت شده است. بحرینی ها ما را در زمین خودشان بردند و ما هم هیچ وقت دل خوشی از آن ها نداشتیم. امیدوارم بچه ها بروند و خوب بازی کنند.

او اضافه کرد: به نظر من فدراسیون و وزارت ورزش باید زود تر از این ها اقدام می کردند چون کار خیلی سخت خواهد شد و تیمی مثل بحرین برای ما مشکل ساز خواهد شد. چه از لحاظ حاشیه و چه از لحاظ سیاسی مقابل ما قرار می گیرند. اگر یادتان باشد آن ها یک بار ما را شکست دادند و پرچم عربستان را در دستشان گرفتند. کار خیلی سخت است اما امیدوارم بچه ها در این بازی ها روزهای خوبشان را پشت سر بگذارند.

پیشکسوت فوتبال در انتها اضافه کرد: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد اما اسکوچیچ هنوز امتحانش را پس نداده است. ان شاءالله که بتواند تیم ملی را به مرحله بعد برساند. در انتها این را هم اضافه کنم که مسئولان باید قوی تر از این عمل می کردند. نباید به این راحتی سرمان را ببرند و اجازه دستور دادن هم به ما ندهند. آن ها سرمان را بریدند و اجازه ندادند کاری انجام دهیم. اگر صعود نکنیم 5، 6 سال فوتبال مان عقب می افتد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 فروردین 1400 بروزرسانی: 17 فروردین 1400 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1573

به "انتقاد پیروانی از دعوت نشدن مهاجم پیروز استقلالی به تیم ملی خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد پیروانی از دعوت نشدن مهاجم پیروز استقلالی به تیم ملی خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید