ایجاد شغل برای 106 نفر در شاهرود، ظرفیت های گردشگری معرفی گردد

به گزارش تور تایلند، به گزارش خبرنگاران، سید محمدرضا هاشمی عصر یکشنبه در جلسه کمیته گردشگری شهرستان شاهرود که در سالن جلسات فرمانداری ویزه این شهرستان برگزار گردید ضمن اشاره به هفته دولت و افتتاح 97 پروژه با 410 میلیارد ریال اعتبار اضافه کرد: همایش ملی توسعه گردشگری شاهرود نیز فرصت مناسبی برای معرفی توانمندی و ظرفیت های شهرستان و ایجاد اشتغال پایدار است.

ایجاد شغل برای 106 نفر در شاهرود، ظرفیت های گردشگری معرفی گردد

از سفر با هزینه ی تور کانادا لذت ببرید. سفری فراموش نشدنی به تورنتو و آبشار نیاگارا که حسابی حال شما را دگرگون خواهد کرد.

وی ضمن بیان این مطلب که این همایش می تواند همدلی و همزبانی دولت و ملت را به شکل ویژه در معرض دید قرار دهد، اظهار داشت: همزمان با این همایش نمایشگاه گردشگری نیز با هدف معرفی توانمندیهای شهرستان و عملکرد یکساله دولت با همکاری نهادها و ارگان های اجرایی شهرستان برپا خواهد شد.

فرماندار ویژه شهرستان شاهرود ضمن تاکید بر نمایش کامل کوشش ها و پیگیری های سازمان های مردم نهاد، کمیته گردشگری و دستگاه های اجرایی در این نمایشگاه، توضیح داد: کیفیت، بهداشت و زیبایی محصولاتی که در این نمایشگاه عرضه می شوند باید مورد توجه قرار گیرد.

دبیر همایش ملی توسعه گردشگری شاهرود نیز با اشاره به اینکه از عصر پنج شنبه پنجم شهریور ماه تا عصر روزجمعه ششم شهریور ماه 30 مقاله به صورت سخنرانی و 25 مقاله به صورت پوستر در همایش ارائه خواهد شد، بیان کرد: تعامل با صاحب نظران و نخبگان بخش گردشگری از مهمترین اهداف برگزاری این همایش است.

حبیب الله قاسمی، طرح چالش ها و آسیب شناسی در زمینه گردشگری شاهرود، شناخت ظرفیت ها و توانمندی ها و ظرفیت گردشگری و ارزیابی زیرساخت ها، تدوین راهبردها و راهکارهای توسعه آن را نیز از دیگر اهداف برگزرای این همایش دانست.

به گفته وی در برگزاری این همایش فرمانداری، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، دانشگاه آزاد اسلامی، شهرداری، دانشگاه شاهرود و پارک علم و فناوری استان سمنان مشارکت دارند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 154

به "ایجاد شغل برای 106 نفر در شاهرود، ظرفیت های گردشگری معرفی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد شغل برای 106 نفر در شاهرود، ظرفیت های گردشگری معرفی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید