بیش از 300 میلیارد تومان برای یک پلاک خودرو! ، عکس

به گزارش تور تایلند، در بعضی کشورها امکان انتقال پلاک بین افراد وجود دارد و بعضی پلاک های جالب و رُند می توانند میلیون ها دلار ارزش داشته باشد.

بیش از 300 میلیارد تومان برای یک پلاک خودرو! ، عکس

امیرمسعود عابدین: خانه حراج Lloyds پلاک شماره 1 را از استان نیو ساوت ولز استرالیا ارائه می دهد. قیمت فعلی آن معادل 6.7 میلیون دلار (بیش از 300 میلیارد تومان) اعلام شده و مزایده تا 27 ژانویه ساعت 10 صبح به وقت محلی به خاتمه نمی رسد؛ به این معنی که می تواند ارزش بیشتری هم داشته باشد!

پلاک 1 از نیو ساوت ولز قبلاً هرگز در حراجی موجود نبوده است. این پلاک برای اولین بار قبل از اینکه سر فردریک استوارت، رئیس موسس هواپیمایی ملی استرالیا، آن را در دهه 30 به دست آورد، برای اولین کمیسر پلیس صادر شد. پس از درگذشت وی، همسرش مالکیت را بر عهده گرفت.

فاجعه پس از شکست سایپا و ایران خودرو در بازار مسکو/ ماشین های روسی بدتر از پراید در بازار ایران! /عکس

جایگزین روسی پراید در ایران/ عکس

از سال 1910 تا 1937، هر استان استرالیا پلاک خودرو را به صورت عددی صادر می کرد. آنها با 1 آغاز کردند و به 000-274 رسیدند. پلاک های جداگانه ای برای خودروهای سواری، موتورسیکلت ها و وسایل نقلیه تجاری وجود داشت. کلکسیونرها در کشور در پی این پلاک های اولیه می گردند و مایلند هزینه زیادی برای آنها بپردازند.

پلاک 1 نیو ساوت ولز مطمئناً رکورد جدیدی را برای پلاک استرالیا به ثبت خواهد رساند. طبق گزارش سیدنی مورنینگ هرالد، پلاک شماره 4 از آن استان در سال 2017 به مبلغی معادل 1.6 میلیون دلار فروخته شد.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 27 آذر 1402 بروزرسانی: 27 آذر 1402 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 2332

به "بیش از 300 میلیارد تومان برای یک پلاک خودرو! ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 300 میلیارد تومان برای یک پلاک خودرو! ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید