تحویل 2000 واحد مسکن ملی پرند تا خاتمه مرداد

به گزارش تور تایلند، حبیب الله طاهرخانی، مدیرعامل شرکت عمران شهر های جدید روز گذشته از شهر جدید پرند بازدید کرد و از نزدیک در جریان فرایند پیشرفت پروژه های زیرساختی و واحد های مسکونی این شهر نهاده شد.

تحویل 2000 واحد مسکن ملی پرند تا خاتمه مرداد

جهت دریافت خدمات آلاچیق مدرن فلزی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش ایسنا، وی در بازدید از پروژه های طرح اقدام ملی مسکن شامل آفرینش دریای نور، آتیس عمران قصر، صدرا نور، رهدشت پیغام و سابیر بین الملل دستور داد تا حدود 2000 واحد مسکونی از پروژه های مذکور تا پیش از هفته دولت افتتاح و به مالکان تحویل داده گردد. همچنین مقرر شد دفتر معماری و شهرسازی شرکت مادر و شرکت عمران شهر های جدید، مقدمات لازم برای ثبت نام متقاضیان طرح اقدام ملی در پروژه های یاد شده را فراهم نمایند.

تحویل 600 واحد وزارت دفاع تا خاتمه سال

طاهرخانی همچنین ضمن ملاقات با مدیران پروژه های 88 هکتاری و 130 هکتاری طرح اقدام ملی مسکن شهر جدید پرند و تاکید بر تحویل 600 واحد اولیه از تفاهم نامه وزارت راه و شهرسازی و وزارت دفاع در این شهر، از پیمانکار این پروژه ها خواست تا با افزایش نیروی انسانی این اقدام را حداکثر تا خاتمه امسال به انجام برسانند.

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه از فضا های سبز و ورزشی روباز پرند نیز بازدید کرد و ضمن متذکر شدن نواقص و مسائل موجود تاکید نمود که توسعه فضا های مذکور در دستور کار امسال شرکت عمران شهر جدید پرند قرار گرفته و با سرعت و جدیت دنبال گردد.

طاهرخانی ضمن تاکید بر به کارگیری تمام امکانات برای تکمیل واحد های باقی مانده مسکن مهر گفت: معین پیمانکار برای پروژه های اقدام ملی که هنوز فاقد مجری و پیمانکار معین هستند لازم است. همچنین مسائل و مسائل شهر جدید پرند در سامانه طرح اقدام ملی به صورت جدی پیگیری و برطرف گردد.

به گزارش ایسنا طرح اقدام ملی فراوری و عرضه 400 هزار واحد مسکونی، شهریور 1398 با حضور رئیس جمهوری شروع شد. البته در برخی از مناطق از خاتمه سال 1397 کلید خورده بود. در قالب این طرح تا خاتمه سال 1398 عملیات احداث دست کم 218 هزار و 52 واحد شروع شده که بیش از نیمی از پروژه را شامل می گردد. بر اساس اعلام اسلامی وزیر راه و شهرسازی، اولین واحد های مسکن ملی در برخی مناطق کشور، خرداد یا تیرماه امسال تحویل می گردد. پیش از این هم محمودزاده معاون وزیر راه و شهرسازی به ایسنا گفته بود که 17 هزار و 500 واحد در شهر های کوچک آماده واگذاری است.

منبع: فرارو
انتشار: 14 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 962

به "تحویل 2000 واحد مسکن ملی پرند تا خاتمه مرداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحویل 2000 واحد مسکن ملی پرند تا خاتمه مرداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید