آشنایی با تور غواصی در پاتایا

به گزارش تور تایلند، سفر به تایلند با خوشی های بسیاری همراه است، یکی از بهترین شهرهای تایلند پاتایاست که تفریحات مختلفی را برای گردشگران ترتیب دیده‌اند یکی از این تفریحات غواصی است که در ادامه با تورهایی که برای غواصی در پاتایا برگذار میشود آشنا خواهیم شد.

آشنایی با تور غواصی در پاتایا

غواصی تجربه ای بی نظیر و جادویی در نوع خود است . احساس زندگی با آبزیان در زیرآب ، تماشای صدها گونه مختلف ماهی و دیگر موجودات دربایی واقعا منحصربه فرد است . پس از این فعالیت ، نه تنها روحیتان عوض شده بلکه درک زیادی از دنیای زیرآب پیدا خواهید کرد و زیبایی زیر دریا می تواند نگاهتان را به دنیای زیرآب عوض کند. پاتایا یکی از شهرهایی است که می توانید غواصی را تجربه کنید. غواصی در پاتایا همواره در بین گردشگران تور پاتایا محبوبیت داشته است.

تور غواصی در پاتایا را از کجا تهیه کنیم ؟

غواصی یکی از بهترین تفریحات پاتایا می باشد . تور غواصی پاتایا را می توانید از هتل محل اقامتتان انتخاب کنید . مکان های زیادی در پاتایا وجود دارد که می توانید غواصی انجام دهید . اما معروفترین آنها شرکت Real Divers می باشد . این شرکت مجموعه ای کامل از دوره های غواصی و تجربیات را برای مبتدیان و افراد با تجربه فراهم کرده است . در سفر به پاتایا فرصت غواصی در صخره های مرجانی را از دست ندهید و تجربه ای کاملا متفاوت داشته باشید.

تور غواصی چگونه است؟

پس از انتخاب روز تور ، شما را ساعت 8 صبح از هتل به ساحل مورد نظر می برند و با مربی خود در مرکز غواصی آشنا می شوید . در ساعت 9 صبح با قایق به مکان غواصی منتقل می شوید . قبل از غواصی به هرآنچه که مربی می گوید گوش کنید. این تور تنها مختص به غواصان نیست . مبتدی ها نیز می توانند با انتخاب این تور ، آموزش دیده و غواصی انجام دهند . از هنگام خروج از هتل نیز راهنمای تور در کنار شما خواهد بود.

غواصی پاتایا بسیار امن است و مربیان بسیار خوبی برای شیرجه رفتن و غواصی در آنجا حضور دارند . نوشیدنی ، کوکی و غذاهای گرم با میوه های تازه برو روی کشتی در دسترس خواهد بود . برای این تور تی شرت ، ضدآفتاب ، حوله ، کلاه آفتابی ، عینک آفتابی ، دمپایی با خود همراه داشته باشید .

تور غواصی پاتایا شامل موارد زیر است:

  • رفت و برگشت به هتل
  • غذا و نوشیدنی
  • غواصی

ساعت تور :

هر روز از ساعت 8 صبح تا 7 عصر

هزینه غواصی در پاتایا چقدر است ؟

هزینه غواصی برای گردشگران 3300 بات به بالا می باشد .

انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 347

به "آشنایی با تور غواصی در پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با تور غواصی در پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید