جاذبه های باورنکردنی سامویی

به گزارش تور تایلند، طبیعت قسمت‌های مرکزی سامویی، شامل جنگل های کوهستانی هستند .گردشگران سامویی در مناطق کم ارتفاع به بازدید گونه‌های جانوری خاص، آبشارهای هین لات و نامونگ اشاره نمود.

جاذبه های باورنکردنی سامویی

مجسمه بودای بزرگ در سامویی

مشهورترین جاذبه سامویی برای بازدید مجسمه بودای آن است. این مجسمه نماد مذهب عده‌ای از ساکنان این مکان به حساب می‌آید که بزرگی آن حیرت‌انگیز بوده و به توریستان توصیه می‌کنیم حتما آن را مشاهده نمایید.

پارک ملی دریایی آنگ تونگ سامویی

پارک ملی دریایی آنگ تونگ 42 جزیره زیبا از جزیره سامویی دارد. این مجمع‌الجزایر از لحاظ جغرافیایی با سایر جزایر منطقه متفاوت است. فشار آب موجود در اشکال دریایی در جزایر مختلف این پارک آب به چشم دیده شده است. پارک ملی دریایی آنگ تونگ یک مشخصه مهم دیگری دارد که آن هم میمون دم دراز آسیایی، سمور آبی، عقاب‌دریایی و حیوانات دیگر این پارک است که برای بازدید بسیار مهم هستند. بهترین زمان برای بازدید از این پارک دریایی، اواخر ماه مارس تا اکتبر است. تور سامویی را برای بازدید از بهترین جاذبه‌های کشور تایلند انتخاب کنید.

باغ های بهشت سامویی

این باغ‌ها بر روی ارتفاعات سامویی در کنار یک آبشار کوچک و پیکره‌های تراشیده شده از سنگ توسط هنرمندی به نام Nim Thongsuk قرار گرفته‌اند. این فرد در سن 77 سالگی در سال 1976 این باغ را طراحی کرد. در هنگام بازدید از این باغ حتما دوربین عکاسی به همراه داشته باشید. تنها مسیر مناسب برای رسیدن به این باغ استفاده از جاده‌ای نظامی است که در آن باید به مامورین اطلاع بدهید که مقصد شما باغ جادویی است. این مسیر آسفالت شده است.

باغ های پروانه سامویی

یکی از زیباترین مکان هایی که گردشگران جزیره سامویی را به سمت خود جذب خواهدد کرد. باغات پروانه سامویی با بیش از 200 گونه پروانه زیبا تبدیل به بزرگترین باغ پروانه کشور تایلند شده است.

انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 1 آذر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 235

به "جاذبه های باورنکردنی سامویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های باورنکردنی سامویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید