جزیره پوکت برای سفر

به گزارش تور تایلند، جزیره پوکت (phuket)، یکی از برترین جزایر کشور تایلند برای بازدید می‌باشد. شن‌های سفید و غواصی در آب های تمیز از  بهترین جاذبه‌های این جزیره در کشور تایلند هستند.

جزیره پوکت برای سفر

بیشتر محبوبیت این جزیره در کشور تایلند، به خاطر سواحل زیبای آن می‌باشد و غواصی در آب‌های تمیز و شن‌های سفید آن می‌باشد. کوهستان‌ها بیش از 70درصد از این جزیره را تشکیل داده‌اند. جنگل‌های بکر و زیبا و کوه‌های سرسبز این جزیره نیز بسیار زیبا هستند. به طوری کلی می‌توان گفت نام پوکت از واژه‌ای مالزیایی به معنای تپه و کوه گرفته شده. پوکت که در دریای آندامان و خلیج پاتونگ قرار گرفته که به وسیله پلی به بخش اصلی کشور تایلند وصل شده و هتل‌ها و رستوران‎‌های بسیاری برای بازدید دارد. از نظر آب‌وهوا نیز باید گفت، گرم و مرطوب می‌باشد و گاهی بادهای موسمی می‌وزند.

یکی از امکانات بسیار خوب جزیره پوکت امکان دسترسی به آن با هر نوع وسیله نقلیه از ماشین و قطار گرفته تا هواپیما و قایق می‌باشد. این جزیره جاذبه‌های متنوعی همچون مراکز خرید، پارک‌ها و معابدی دارد که برای هر سلیقه‌ای مناسب هستند.

از آنجا که پوکت یک جزیره در میان آب می‌باشد و هیچ خشکی دیگری در اطراف آن نمی‌باشد و می‌توانید آن ر ابه قایقی شناور درون استخری پرآب تشبیه نمایید. از سال 1970 میلادی این جزیره میزبان گردشگران فراوانی از نقاط مختلف دنیا می‌باشد. مردم از سراسر جهان برای لذت بردن از سواحل زیبای این جزیره و جنگل ها و طبیعت تقریبا بکر آن به پوکت سفر می‌کنند. تقریبا یک پنجم گردشگرانی که به تایلند سفر می‌کنند حتما از پوکت هم دیدن نمایید. برای تجربه یک سفر با جاذبه‌های طبیعی با تور پوکت ارزان همراه شوید.

انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 1 آذر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 245

به "جزیره پوکت برای سفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزیره پوکت برای سفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید