تور ارزان ارمنستان: جنجال خوشگذرانی ترلان پروانه و بهرام رادان در ارمنستان

به گزارش تور تایلند، خبرنگاران : ترلان پروانه بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون با بهرام رادان برای اکران فیلم سینمایی گربه سیاه راهی ارمنستان شده است .

تور ارزان ارمنستان: جنجال خوشگذرانی ترلان پروانه و بهرام رادان در ارمنستان

با ما سفر کنید و با تور ارزان ارمنستان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

ترلان پروانه در سن 3 سالگی از طرف چند شرکت تبلیغاتی برای ساخت تیزر دعوت به کار شد. ترلان پروانه همزمان در برنامه های آموزشی شبکه جام جم و شبکه یک سیما به ایفای نقش پرداخت. ترلان پروانه بازیگر سینما و تلویزیون متولد 18 تیر 1377 در شیراز است. ترلان پروانه با بهرام رادان در فیلم سینمایی گربه سیاه همبازی بوده است. فیلمی از لایو ترلان پروانه و بهرام رادان را در ارمنستان ببینید.

لایو ترلان پروانه با بهرام رادان

شب گذشته ترلان پروانه در یکی از هتل های ارمنستان لایوی دو نفره با بهرام رادان گذاشت . در این لایو آقای بازیگر اصلا حواسش نبود که گوشی در حال لایو گرفتن است . ترلان پروانه در فیلم سینمایی گربه سیاه به همراه بهرام رادان حضور دارد . این لایو که به سرعت وایرال شد در کافه هتل گرفته شده است . در ادامه لایو ترلان پروانه را مشاهده می کنید .

ترلان پروانه به خاطر سیمای زیبایش از همان کودکی مورد توجه رسانه ها نهاده شد . او در سن 3 سالگی از طرف یک شرکت آگهی جهت ساخت یک تیزر تبلیغاتی دعوت شد .این سر شروع ورود ترلان پروانه به عرصه نمایش بود. پس از آن وی در برنامه های آموزشی شبکه یک و شبکه جام جم سیما به ایفای نقش پرداخت.

ترلان پروانه برترین بازیگر دختر شد

ترلان بعد از این فعالیت های هنری در فیلم و سریال هایی همانند فیلم رویای آخر ساخته مهرداد خوشبخت سریال بچه های خیابان ساخته همایون اسعدیان و … بازی کرد.او پس از نشان دادن استعداد هایش به طور جدی وارذ عرصه نمایش و بازیگری شد و تا به امروز بیش از 60 کار تلویزیونی و سینمایی انجام داده است.ترلان پروانه در جشنواره فیلم کودک و نوجوان سال 1390 به خاطر بازی در فیلم آهوی پیشونی سفید برنده پروانه زرین به عنوان برترین بازیگر دختر شد.

از نکات جالب زندگی ترلان پروانه بازیگر جوان کشورمان شایعه ازدواج او با ارسلان قاسمی بود پس از انتشار این خبر جنجالی در فضای مجازی پدر ترلان این خبر را تکذیب و خواهان محکومیت اعلام انتشار چنین شایعه ایی شد.

منبع : رصد مالی

منبع: رکنا
انتشار: 26 دی 1400 بروزرسانی: 26 دی 1400 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1954

به "تور ارزان ارمنستان: جنجال خوشگذرانی ترلان پروانه و بهرام رادان در ارمنستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ارمنستان: جنجال خوشگذرانی ترلان پروانه و بهرام رادان در ارمنستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید