خبرنگاران اهالی ورزش بانوان استان مرکزی متقاضی 13 میلیارد و 600 میلیون ریال تسهیلات شدند

به گزارش تور تایلند، اراک - خبرنگاران - رئیس گروه توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: اهالی ورزش بانوان این استان در بخش باشگاه داران و مربیان دارای بیمه متقاضی 13 میلیارد و 600 میلیون ریال تسهیلات به منظور جبران بخشی از خسارات ناشی از کرونا شدند.

خبرنگاران اهالی ورزش بانوان استان مرکزی متقاضی 13 میلیارد و 600 میلیون ریال تسهیلات شدند

مهین علی بخشی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه کرد: 85 باشگاه ورزشی بانوان این استان به دلیل شیوع کرونا و توقف فعالیت در سه ماه اخیر خسارت دیدند که فهرست متقاضیان دریافت تسهیلات برای جبران بخشی از خسارت به وزارت ورزش و جوانان ارجاع شده اما هنوز رقمی در این خصوص اختصاص نیافته است.

وی بیان نمود: مقرر است وزارت ورزش و جوانان به هر باشگاه آسیب دیده از ویروس کرونا 160 میلیون ریال تسهیلات بابت اجاره بهای عقب افتاده پرداخت، جبران دستمزد معوق مربیان و کارکنان بیمه شده پرداخت کند.

رئیس گروه توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی ادامه داد: 200 باشگاه ورزشی 2 منظوره نیز در این استان وجود دارد که بانوان ساعاتی از روز را در این اماکن ورزش می کردند و تعطیلی آن هابه دلیل کووید 19 زیان جدی در پی داشته است.

علی بخشی بیان نمود: فعالیت یکی از باشگاه های ورزشی بانوان اراک به دلیل توانایی نداشتن در پرداخت اجاره بهای عقب افتاده به طور کامل متوقف شده و سایر باشگاه ها نیز با مسائل جدی همراه هستند.

وی گفت: تنها یک مالک حقوق اسفندماه خود را به یکی از باشگاه های ورزشی بانوان بخشید و مورد جدیدی از بخشودگی اجاره بهای ملک برای باشگاه داران گزارش نشده است .

رئیس گروه توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی با وجود تعطیلی اماکن و باشگاه های ورزشی، بانوان ورزشکار استان مرکزی در ایام کرونا با رعایت نکات بهداشتی دست از تمرینات ورزشی خود برنداشتند و در منازل اقدام به تمرینات مختلف کردند.

34 هزار و 940 هزار بانوی استان مرکزی به صورت سازمان یافت در 46 رشته ورزشی فعالیت دارند.

استان مرکزی با دارا بودن 12 شهرستان دارای بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر جمعیت است و نخستین مورد مثبت ویروس کرونا در این استان اول اسفندماه سال 98 پس از قم در شهر اراک به ثبت رسید.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1078

به "خبرنگاران اهالی ورزش بانوان استان مرکزی متقاضی 13 میلیارد و 600 میلیون ریال تسهیلات شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اهالی ورزش بانوان استان مرکزی متقاضی 13 میلیارد و 600 میلیون ریال تسهیلات شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید