خبرنگاران مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان معرفی گشت

به گزارش تور تایلند، زاهدان- خبرنگاران- علیرضا قاسمی امروز چهارشنبه از طریق ویدئوکنفرانس با حضور مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور به عنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان معرفی و از خدمات عبدالاحد ریکی مدیرعامل سابق این شرکت قدردانی شد.

خبرنگاران مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان معرفی گشت

مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فضلاب کشور در این مراسم گفت: طرح یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی یک تحول عظیم در ارائه خدمات به مشترکان بویژه مشترکان روستایی است و مدیران استانی شرکت آب و فاضلاب باید از تمام ظرفیت های موجود در این طرح برای توسعه خدمات به مردم استفاده کنند.

حمیدرضا جانباز گفت: قانون بهینه سازی مصرف آب آشامیدنی شهرها و روستاهای کشور که تلفیقی از قانون تامین منابع مالی برای آب فاضلاب روستایی و قانون خشکسالی در کمیسیون عمران مجلس است با تمام توان در حال اجراست.

وی به طرح یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی نیز اشاره کرده و گفت: در این طرح قدرت تصمیم گیری مدیران افزایش یافته، محدودیت های اعتباری کاهش و بهره گیری از نیروهای توانمند و امکانات بیشتر محقق می شود.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور شرح داد: تعیین تکلیف اموال اداری شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی در دستور کار قرار داشته و تا انتها سال یکپارچه سازی این شرکت ها تحقق می یابد.

وی اضافه کرد: پس از اجرای کامل طرح آبرسانی به روستاها، در گام بعد موضوع فاضلاب روستایی بویژه در مناطق بالا دست سدهای تامین کننده آب آشامیدنی و روستاهای دارای مشکل در دستور کار قرار خواهد گرفت.

جانباز گفت: در چارت جدیدی که برای شرکت های آب و فاضلاب استان ها در نظر گرفته شده، یک قائم مقام و یک معاون بیشتر به این چارت اضافه کرده شده که به تحقق اهداف شرکت کمک خواهد کرد.

وی خطاب به مدیر عامل شرکت های آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان تاکید کرد: باید از تمام ظرفیت های موجود مادی، انسانی و اعتباری برای توسعه و بهبود خدمات به مشترکان بویژه مشترکان روستایی استفاده شود.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور خاطر نشان کرد: چارت سازمانی جدید که برای شرکت های یکپارچه آب و فاضلاب در نظر گرفته شد بصورت وظیفه ای تدوین شده و دیگر شاهدعناوینی چون معاونت شهری یا روستایی نخواهیم بود.

به گزارش خبرنگاران شرکت آب و فاضلاب روستایی و شرکت آب و فاضلاب شهری سیستان و بلوچستان ادغام شدند.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 883

به "خبرنگاران مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان معرفی گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان معرفی گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید