خبرنگاران نخستین محموله واکسن کرونا تا چند هفته آینده وارد می گردد

به گزارش تور تایلند، تهران - خبرنگاران - مدیر کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی گفت: این سازمان از دو سه هفته قبل برای خرید واکسن کرونا اقدام نموده و پیش بینی می گردد تا چند هفته آینده اگر همه همکاری نمایند، نخستین محموله واکسن کرونا وارد گردد.

خبرنگاران نخستین محموله واکسن کرونا تا چند هفته آینده وارد می گردد

به گزارش خبرنگاران، حسین کرمانپور روز شنبه در توییتی نوشت: آغاز کار امروز، جلسه سازمان نظام پزشکی با معاون درمان وزارت بهداشت درباره واکسن کرونا بود. دکتر محمدرصا ظفرقندی رئیس سازمان نظام پزشکی تاکید نمود که با موافقت وزیر بهداشت، سازمان نظام پزشکی از دو سه هفته قبل به خرید واکسن ورود نموده است و پیش بینی می گردد تا چند هفته آینده اگر همه همکاری نمایند اولین پارت واکسن وارد گردد.

به گزارش خبرنگاران، علاوه بر کوشش برای خرید مستقیم واکسن کرونا از کشورهای فراوری نماینده این واکسن. ایران با پرداخت بیش از 50 میلیون دلار حدود 16 میلیون و 700 هزار دوز واکسن کرونا از برنامه کوواکس سازمان بهداشت جهانی خریداری نموده است. بیش از 8 پروژه فراوری واکسن نیز در کشور در حال اجرا است که سه پروژه فراوری واکسن در موسسه برکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، انستیتو پاستور(با مشارکت کوبا) و موسسه سرم سازی رازی جلوتر از بقیه است و به فاز مطالعه انسانی رسیده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 اسفند 1399 بروزرسانی: 3 اسفند 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1484

به "خبرنگاران نخستین محموله واکسن کرونا تا چند هفته آینده وارد می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نخستین محموله واکسن کرونا تا چند هفته آینده وارد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید