دنیایی اسرارآمیز در میان جاذبه های طبیعی کانادا

به گزارش تور تایلند، 5 مورد از پارکهای جنگلی معروف و دیدنی در کانادا

کانادا به چندی از پارک های ملی فوق العاده اش مشهور است اما بسیاری از پارک های جنگلی این کشور توسط توریستها نادیده گرفته می گردد. این پارک ها در سراسر این کشور از ساحل غربی تا شرقی پراکنده شده اند. چیزی که این پارک ها را متفاوت می کند، فعالیت های قابل اجرا در این محیط ها، طبیعت گوناگون، مناظر دیدنی و موارد بسیار برای دیدنی و انجام دادن بسیاری از کارها از جمله جذابیت های این 4 پارک جنگلی است. از پارک معروف استنلی در ونکوور تا بزرگ ترین پارک جنگلی و پارک های کمتر شناخته شده در ساحل شرقی کانادا وجود دارد که در ذیل به آن ها اشاره شده است.

دنیایی اسرارآمیز در میان جاذبه های طبیعی کانادا

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

پارک راک وود (Rockwood) در شهر برونزویک

در این پارک می توان به فعالیت های تفریحی بسیاری در طبیعتی دست نخورده بوده و دارای جغرافیای عجیب و زمین های شگفت انگیز است. میلیون ها سال تاریخ را می توان در سنگ ها و صخره ها، غارها و آبشارهای این پارک مشاهده کرد. این پارک به یک پارک چهارفصل معروف است. علاقه مندان به ورزش می توانند از پیاده روی، ماهی گیری، قایق رانی، صخره نوردی، طبیعت گردی، گلف و دوچرخه سواری بهره مند شده و یا به باغ وحش بروک (Brook) در ناحیه شمالی پارک، مراجعه نمایند. تفریحات دیگر این پارک شامل سواحل، باغ ها، اصطبل ها، مکان های پیک نیک و 890 هکتار جنگل و دریاچه زیبای لیلی می باشد.

پارک های (High) در تورنتو

های، بزرگ ترین پارک عمومی در تورنتو بوده و در چند سال اخیر این کشور هزینه های زیادی را برای تبدیل کردن آن به یکی از بهترین پارک های جنگلی تورنتو متقبل شده است. این پارک مرکز گل خانه ها، باغ وحش ها، رستوران ها و سگ های آزاد است. مهم ترین مرکز گردشگری این پارک شکوفه های گیلاس ساکورا (Sakura) در باغ های هیل ساید (Hillside) در ماه های آوریل و مه است. باغ برکه این پارک مکانی فوق العاده برای ماهی گیری بوده و به علاوه علاقه مندان به شنا و اسکیت نیز می توانند به استخرها و مکان های معین شده برای این تفریحات مراجعه نمایند. این پارک با طبیعت زیبا برای گشت و گذار و زمین های دیدنی تبدیل به مکانی شگفت انگیز و سرشار از سرگرمی تبدیل شده است.

پارک ام تی رویال در مونترال

پارک جنگلی رویال یکی از بهترین پارک ها در مونترال و در کل کانادا است. این پارک در وسط جزیره مونترال بوده و شامل 200 هکتار طبیعت بوده و به علاوه مناظر دیدنی می باشد. ام تی رویال، محل زندگی 200 گونه از پرندگان مختلف و 20 گونه پستاندار بوده و دارای راستاهای پیاده روی و دوچرخه سواری بسیاری برای بازدیدنمایندگان می باشد. در زمستان، این پارک دارای پیست 20 کیلومتری بزرگی است که مناسب برای اسکی، سورتمه سواری و تیوپ سواری بوده و به علاوه در تمامی فصول سال شاهد دریاچه سمورها، باغ مجسمه ، خانه های آهنگری و … خواهید بود. خانه های آهنگری و سایر جاذبه های دیدنی این پارک توسط معمار معروف، فردریک لاو، طراحی شده است. این معمار معروف در کارنامه خود ساخت پارک معروف نیویورک، سنترال پارک (Central Park)، را دارد. بازدیدنمایندگان از این پارک مجذوب مجسمه های فوق العاده و طبیعت زیبای این پارک خواهند شد.

پارک استنلی در ونکوور

این پارک یکی از بهترین پارک ها در دنیا بوده و اخیرا توسط سایت Trip Advisor لقب بهترین پارک جنگلی دنیا را یدک می کشد. بنابراین مسافرت از ونکوور بدون دیدار از این پارک زیبا بی معنی است. این پارک شامل 400 هکتار از مناظر طبیعی زیبا از جمله جنگل ساحل غربی است. از جمله جذابیت های آن، می توان به آکواریوم های داخلی و خارجی، 8.8 کیلومتر راستا کنار دریا و نماد ملی بروکتون (Brockton) اشاره نمود. این پارک همچنین سرشار از باغ ها، سواحل، مناظر دیدنی، مجسمه های فوق العاده، زمین های گلف وسیع و دریاچه مرجان گمشده است. هر میزان زمان که در این پارک بگذرانید باعث می گردد به این نکته پی ببرید که چرا این پارک یکی از بهترین پارک های جنگلی دنیا است.

منبع: الی گشت
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 584

به "دنیایی اسرارآمیز در میان جاذبه های طبیعی کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنیایی اسرارآمیز در میان جاذبه های طبیعی کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید