رسول پناه: اگر کسی سندی از یاری وزارت ورزش به ما دارد، رو کند، به خاطر جذب بازیکنان جدید خیلی انتقاد شنیدیم

به گزارش تور تایلند، سرپرست باشگاه پرسپولیس مدعی شد که وزارت ورزش هیچ کمکی به این باشگاه نکرده است و گفت: در تمام مسائل اعضای هیئت مدیره تصمیم گیرنده هستند و وزارت ورزش دخالتی ندارد.

رسول پناه: اگر کسی سندی از یاری وزارت ورزش به ما دارد، رو کند، به خاطر جذب بازیکنان جدید خیلی انتقاد شنیدیم

به گزارش خبرنگاران، مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس با حضور در برنامه تلویزیونی ورزش و مردم درباره پیروزیت پرسپولیس در لیگ قهرمانان گفت: ابتدا یک تشکر ویژه از یحیی گل محمدی سرمربی تیم می کنم. بازیکنان پرسپولیس با غیرت و تعصب و جانفشانی حماسه آفریدند و توانستند دل همه ایرانی ها را شاد نمایند. بازیکنان و مربیان پرسپولیس در این اوضاع مالی و کرونا توانستند یک موج خوب شادی در جامعه ایجاد نمایند و من از همه آنها تشکر می کنم و این پیروزی ها را به همه طرفداران و مردم ایران تبریک می گویم.

وی درباره پیروزیت بازیکنان جدید و عملکرد خوبی که در لیگ قهرمانان داشته اند، شرح داد: وقتی بحث رفتن برخی بازیکنان پیش آمد، یحیی گل محمدی از ما خواست که هفت بازیکن را جذب کنیم و هیئت مدیره و مدیریت باشگاه سریعاً جهت جذب بازیکن اقدام کرد و توانستیم ظرف سه چهار روز این بازیکنان را جذب کنیم. باید بگویم که یحیی گل محمدی کاری کرد کارستان و توانست پنج بازیکن از بازیکنان جدید را فیکس بازی بدهد و نتیجه اش را هم بگیرد. یکی از ویژگی های بازیکنان جدید این بود که عشق و علاقه زیادی به پرسپولیس داشتند. آنها از باشگاه های صنعتی پیشنهادهای بالاتری داشتند، ولی این بازیکنان به خاطر عشق شان پیشنهاد پرسپولیس را پذیرفتند و من دیدم که چه شرایطی را تحمل کردند. خدا را شکر که توانستیم روسفید شویم و سرمربی تیم هم به بازیکنان جدید اعتماد کرد و مزد اعتمادش را هم گرفت.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه در زمان جذب بازیکنان جدید گفته بود خیلی ولخرجی ننموده است، گفت: همه قراردادهای ما زیر سه میلیارد است و فقط قرارداد یک بازیکن ما سه میلیارد و 700 میلیون است و تمام قراردادهای مان را به نهادهای نظارتی هم ارسال کردیم. وقتی ما حامد لک و عیسی آل کثیر را جذب کردیم خیلی انتقاد شنیدیم و حرف و حدیث های زیادی برای جذب دروازه بان جدیدمان مطرح شد. خدا را شکر الان شاهد هستیم که لک جزو بهترین دروازه بانان لیگ قهرمانان است و آل کثیر هم حماسه آفریده. یک تشکر هم از علیرضا بیرانوند، علی علیپور و مهدی ترابی دارم و برای آنها آرزوی پیروزیت می کنم و امیدوارم نمایندگان خوبی برای پرسپولیس باشند. سایر بازیکنان جدید هم مثل پهلوان، سرلک، آقایی و رمضانی خوب بازی کردند. گل محمدی در کلاس مربیگری اش صاحب سبک است و ثابت کرد که از خانواده پرسپولیس است و باعث افتخار پرسپولیس. همه این مسائل ان شاءالله دست به دست هم بدهند تا به قهرمانی آسیا برسیم.

رسول پناه در ادامه اضافه کرد: من یک تشکر هم باید از محرم نویدکیا بابت پیغام تبریکش داشته باشم. متأسفانه ما از باشگاه های دیگر پیغامی نگرفتیم، البته شاید این موضوع زود باشد، ولی باید بگویم که این بردهایی که داشتیم هر کدام حکم فینال را داشت و پرسپولیس طی 20 سال گذشته چنین شرایطی نداشته است. من پیش از بازی با السد قطر در استادیوم بودم و به بازیکنان هم گفتم که با غیرت و تعصب بازی کنید، دعای 80 میلیون ایرانی هم پشت سرتان خواهد بود.

وی درباره مسائلی که برای او در سفر به قطر پیش آمد، گفت: در قطر پروتکل های جدیدی وضع کردند و گفتند که باید در هتل دیگری هفت روز قرنطینه باشم که این موضوع را نپذیرفتم و برگشتم و با مذاکراتی که داشتیم، مجدداً به قطر رفتم و در آنجا تست کرونا دادم و مدت کوتاهی در قرنطینه بودم و بعد از آن به اردوی تیم اضافه شدم و بعد از بازی با السد هم سریع به تهران برگشتم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره آخرین شرایط شجاع خلیل زاده شرح داد: من کلی بگویم، بازیکنان پرسپولیس را همه می خواهند. الان پرسپولیس در آسیا آقایی می نماید و چه گل محمدی و چه بازیکنان دیگر را در آسیا می خواهند، ولی اینها به عشق پرسپولیس و طرفداران ماندند. همه بازیکنان ما ارزشمند هستند. اینکه می گویند شجاع محتمل است جدا گردد، صحت ندارد و ان شاءالله بعد از بازی های آسیایی محبت این عزیزان را جبران می کنیم و قطعاً بازیکنان خواهند ماند و قدر آنها را می دانیم.

رسول پناه در خصوص اینکه آیا از بین اعضای هیئت مدیره قرار نیست کسب به قطر برود، گفت: ما خیلی پیگیر بودیم و راستش را بخواهید مسائلی بود و می ترسیدیم بروند آنجا قرنطینه شوند.

وی درباره پرداخت مطالبات برانکو نیز مطرح نمود: برانکو گردن پرسپولیس حق دارد و یکی از مربیان پیروز ما بود. نظر ما هم این بود که در زمان مدیریت خودم پول او پرداخت گردد، وگرنه اگر می خواستیم می توانستیم پرداخت پول این مربی را عقب بیاندازیم و راه چاره قانونی هم برای این کار داشتیم تا پنج یا شش ماه عقب بیاندازیم. از حدود دو میلیون دلار طلبی که برانکو و دستیارانش داشتند، حدود یک میلیون و 100 هزار دلار را هم پرداخت کردیم. بیشتر پول به جامانده هم تأمین شده و منتظریم بقیه هم آماده گردد و در چند روز آینده طرفداران خبرهای خوشی خواهند شنید. الان موضوع مهم طریقه انتقال پول است که به دنبال راه چارهی برای آن هستیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه وکیل برانکو با فرصت 20 روزه دوباره به باشگاه مخالفت نموده است، گفت: یکی از مسائل ما پول بازیکنان قدیم مان بود. ما مثلاً می خواستیم قرارداد بشار را تمدید کنیم، ولی باید 200 هزار دلار از بدهی های فصل های پیش او را می دادیم. اولویت مان تمدید قرارداد و تقویت تیم بود که دیدید کار خوبی هم انجام دادیم. از کارگزار باشگاه هم تشکر می کنم که به تعهدات خودش به طور کامل عمل نموده و تا امروز بیش از 60 میلیارد تومان به باشگاه پرداخت شده است.

پاداش آسیایی چگونه و کجا هزینه خواهد شد؟، رسول پناه در واکنش به این سؤال، گفت: بحث پاداش این است که یک مرحله در یک هشتم نهایی و یکی بعد از فینال پرداخت می گردد. این پاداش تا الان حدود 760 هزار دلار است، اما این طور نیست که صبح بازی این پول به حساب ما ریخته گردد! برخی ها فکر می نمایند صبح این پول به حساب ما می آید، اما این طور نیست. ما نامه زدیم و باید آنها آنالیز نمایند. مشکل عظیم ما تحریم است و نمی گردد این پول را به طور مستقیم دریافت کردیم. منتظریم سال بعد شاید دوباره این پول به سفارت ما در مالزی پرداخت گردد و این زمان بر است.

وی در واکنش به این پرسش که آیا امکان ندارد این پول به طور مستقیم به برانکو پرداخت گردد، گفت: ما نامه زدیم و منتظر جواب نامه هستیم. AFC می گوید ما به پرسپولیس می دهیم. فیفاست که می گوید می توانیم به حساب یک شخص دیگر واریز کنیم، اما AFC می گوید ما به باشگاه می دهیم. الان دنبال یک فرمول برای این کار هستیم. در خصوص بازیکنان هم ما پاداش ها را دادیم و قطعاً از این پول به آنها هم پرداخت خواهد شد و یک سهم خوبی به بازیکنان خواهیم داد، چون جانفشانی کردند و حماسه آفریدند.

باشگاه النصر وعده پرداخت پاداش نجومی به بازیکنانش داده است و آیا باشگاه پرسپولیس نیز چنین کاری انجام خواهد داد، سرپرست باشگاه پرسپولیس در واکنش به این سؤال، یادآور شد: عربستان کشور پادشاهی است و مشکل تأمین پول ندارند. شما الان قیمت دلار را ببینید. شما امکانات پرسپولیس را می دانید چطور است.

رسول پناه در خصوص ملاقات پرسپولیس و النصر نیز گفت: النصر خیلی قوی است. مربی و بازیکنان خوبی دارد و برترین پاسور لیگ قهرمانان را دارد. آقای گل لیگ مراکش و بهترین بازیکن آمریکای جنوبی در سال 2018 را دارد. ما با این تیم روبه رو هستیم. النصر تیم قدرتمندی است، اما ما با روحیه بالا و مربی خوش فکر و بازیکنانی که داریم، امیدوارم قهرمان می شویم، نه تنها در غرب آسیا بلکه در کل آسیا به قهرمانی برسیم. ما هم هر یاریی برای تقویت تیم لازم باشد، انجام می دهیم.

رسول پناه درباره شادی اش پس از گل پرسپولیس مقابل السد شرح داد: فشار زیادی روی پرسپولیس بود و ما در دقیقه 86 گل زدیم. ما در آخر بازی استرس زیادی داشتیم. از همه اعضای تیم تشکر می کنم، چرا که از ملاقاتی سخت سربلند بیرون آمدیم.

وی درباره شرایط محمد نادری و آینده اش در پرسپولیس گفت: من هفته پیش با او تماس گرفتم که در مسافرت بود، اما به ما گفت بعد از بازگشتش به باشگاه می آید و در این مورد صحبت خواهیم کرد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره بازی های خوبی که بازیکنان پرسپولیس در لیگ قهرمانان انجام دادند و اینکه ممکن است آنها با پیشنهاداتی روبرو شوند، گفت: در قرارداد بازیکنان ما بندهایی است که می توانند جدا شوند. مهمترین مسئله ما عشق بازیکنان به طرفداران و پرسپولیس است. درست است، باشگاه های خارجی پول های خوبی می دهند، ولی ما هم هر کاری که از دست مان بر بیاید برای آنها انجام می دهیم.

رسول پناه راجع به مسائل مدیریتی که پیش از این در پرسپولیس بود، ولی به نسبت مسائل استقلال، انتها خوبی داشت، اظهار کرد: من نمی خواستم در این مورد صحبتی کنم، ولی باید بگویم وزارت ورزش هیچ گونه دخالتی ندارد. همه مسائل مربوط به هیئت مدیره است و در تمام مسائل اعضای هیئت مدیره تصمیم گیرنده هستند و وزارت ورزش دخالتی ندارد. اگر پیروزیتی حاصل گردد، اعضای هیئت مدیره باشگاه پیروز کار نموده اند و این حرف ها که می گویند ما یاریی گرفتیم دروغ محض است. ما یک ریال هم یاری نگرفتیم. اگر کسی سند دارد رو کند. برای تیم استقلال هم آرزوی پیروزیت می کنم و امیدوارم از این شرایط خارج گردد.

وی درباره شانس صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: من خیلی خوش بین هستم. شرایط بازیکنان هم در اردو خوب است. ما ارتباط تنگاتنگی با تیم داریم. برخی از بازیکنان تمرین نموده اند و برخی ها هم ریکاوری کردند. همه تیم مصمم هستند که النصر را ببرند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در واکنش به شیطنت النصری ها در خصوص شادی گل آل کثیر گفت: تیم های عربی استاد جنگ روانی در داخل و خارج از زمین هستند. خدا را شکر هم گل محمدی و هم کادر فنی تیم در این قضیه مسلط هستند و وارد این بازی نمی شوند. عربستانی ها می دانند که با پرسپولیسی بازی خواهند کرد که خیلی روحیه بالایی دارد و یک جنگ روانی راه انداختند که از قدرت تیم ما کم نمایند. ما تمام این مسائل را پیگیری می کنیم. در بحث محرومیت نعمتی هم سریع وارد شدیم و در تهران هم پیگیر بودیم. از افشین پیروانی هم تشکر می کنم که خیلی زحمت کشید تا توانستیم محرومیت نعمتی را برطرف کنیم.

رسول پناه در پاسخ به این سؤال که گل محمدی در پرسپولیس می ماند، خاطر نشان کرد: بله، قطعاً او یکی از مربیان باارزش و صاحب سبک فوتبال ایران است. سوءتفاهمی هم که قبلاً پیش آمد بابت فشارهای زیادی بود که روی او وجود داشت. تیم شرایط سختی داشت، چند بازیکن ما جدا شده بودند و ما در دو سه روز بازیکنان جدید را جذب کردیم. ما همواره پشت سر گل محمدی هستیم. گل محمدی بهترین مربی ماست و به او افتخار می کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که این تیم مهاجم جدیدی جذب می نماید، شرح داد: ما منتظر تصمیم سرمربی هستیم و تا به الان چنین درخواستی از گل محمدی نداشتیم و اگر او بخواهد حتماً اقدام می کنیم.

وی در انتها گفت: من به همه طرفداران باید بگویم که پرسپولیس شرایط سختی دارد. برای ما در این مدت خیلی حاشیه درست کردند و حتی برای قهرمانی در لیگ به ما اتهام های زیادی زدند. در لیگ قهرمانان آسیا هم بازیکنان با مصدومیت و هر سه روز یک بار بازی کردند. آنها در قرنطینه بودند و با غیرت و تعصب بازی کردند و حماسه آفریدند. به نظر من با دعای خیر مردم و لطف خدا قهرمان خواهند شد و پرچم فوتبال ایران را در آسیا بالا نگه خواهند داشت. شاگردان گل محمدی به فوتبال ایران در آسیا اعتبار بخشیدند. طرفداران پرسپولیس در این چند وقت خیلی اذیت شدند و امیدواریم با قهرمانی پرسپولیس دل همه شان شاد گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 15 آبان 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1269

به "رسول پناه: اگر کسی سندی از یاری وزارت ورزش به ما دارد، رو کند، به خاطر جذب بازیکنان جدید خیلی انتقاد شنیدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسول پناه: اگر کسی سندی از یاری وزارت ورزش به ما دارد، رو کند، به خاطر جذب بازیکنان جدید خیلی انتقاد شنیدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید