ساماندهی محور گردشگری اصفهان از میدان امام علی (ع) تا میدان انقلاب

به گزارش تور تایلند، کارگر گفت: محور گردشگری شهر حدفاصل میدان امام علی (ع) تا میدان انقلاب تا دو ماه آینده در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

ساماندهی محور گردشگری اصفهان از میدان امام علی (ع) تا میدان انقلاب

به گزارش از ، حسین کارگر مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان با اشاره به ساماندهی محور تاریخی گردشگری بازار بزرگ اصفهان، گفت: منطقه سه شهرداری از یک بافت تاریخی و قدیمی شهر تشکیل شده و ساماندهی محور گردشگری و تاریخی که از شمال به مرکز شهر منتهی می شود، در دستور کار منطقه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه از سال گذشته در فاز نخست حدفاصل میدان امام علی (ع) تا میدان امام ساماندهی محور بازار به نام مرکز گردشگری و اقتصادی با توجه به شرایط کف سازی و بدنه سازی همراه با تأمین مباحث ایمنی آن آغاز شد، اضافه نمود: 90 درصد عملیات کف سازی، ناکش ها، ایمنی و عبور شیر های هیدرانت آتش نشانی، بدنه سازی و بخشی از سقف محور بازار بزرگ اصفهان بازسازی شده است.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان اضافه نمود: در ادامه ساماندهی بازار های منتهی به آن از جمله بازار های رنگرز ها و کفاش ها در حال انجام است.

وی با اشاره به پیاده راه سازی خیابان سپه حدفاصل خیابان حکیم تا میدان امام حسین (ع) با صرف اعتباری بالغ بر 12 میلیارد تومان، گفت: در حال حاضر کف سازی بخش راستا پیاده رو خیابان به اتمام رسیده و سنگ فرش راستا اصلی خیابان هم تا یک ماه آینده در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

کارگر با بیان اینکه برای ساماندهی بازار اصفهان در سال های 99 و 1400 اعتباری معادل 20 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است، گفت: محور گردشگری حدفاصل میدان امام علی (ع) تا میدان انقلاب تا دو ماه آینده در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

وی ادامه داد: در راستا اجرای پروژه های محور گردشگری شهر با برخی موانع رو به رو شدیم که خوشبختانه با همکاری میراث فرهنگی تمامی موارد رفع شد.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان با بیان اینکه حمام شاهزاده ها از ابنیه های تاریخی دوره صفویه که به مرور زمان تخریب شده بود، از طریق شهرداری این منطقه بازسازی شده است، اظهار کرد: یکی از بنا های مربوط به دولتخانه صفوی حمام خسروآقا است که بازسازی آن هم در حال انجام است.

ص

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1808

به "ساماندهی محور گردشگری اصفهان از میدان امام علی (ع) تا میدان انقلاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساماندهی محور گردشگری اصفهان از میدان امام علی (ع) تا میدان انقلاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید