فرصت یک ماهه برای توافق روسای جودوی ایران و دنیا

به گزارش تور تایلند، به گزارش خبرنگاران، آرش میر اسماعیلی بعد از ظهر امروز در حاشیه مجمع انتخابات هیئت جودو خوزستان، با بیان اینکه دادگاه جهانی حکمیت شهریورماه برگزار گردید، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این یک ماه نیز مذاکرات فراوانی گرفت اما فدراسیون جهانی یک شرط مغایر با منشور المپیک و اساس نامه مطرح نمود و روی این قضیه مُصر ماند و ما نیز حقیقتاً این شرط را مغایر با اساس نامه دانستیم.

فرصت یک ماهه برای توافق روسای جودوی ایران و دنیا

وی با بیان اینکه با سرانجام فرصت یک ماهه منتظر رأی دادگاه هستیم، اضافه کرد: امید می رود که شرایطی پیش بیاید که جمعیت 90 هزار نفری جامعه جودوی ایران، فدای یک ورزشکار نشود و امید است رأی صادره برای کشور ما عادلانه باشد.

رئیس فدراسیون جودو ادامه داد: از شهریورماه سال گذشته که این تعلیق بر ما حاکم شد، کوشش کردیم از این تهدید به عنوان یک فرصت استفاده کنیم و سعی داشتیم جامعه جودو را در بحث همگانی و افزایش جمعیت پیش ببریم و باورم این است که در این زمینه پیروز عمل کردیم.

میر اسماعیلی با بیان اینکه هنوز در زمینه برگزاری لیگ جودو ایران تصمیم گیری نکردیم، اظهار کرد: قصد داریم اسفندماه سال جاری مسابقات کاتا را در بخش آقایان و بانوان به صورت آنلاین برگزار کنیم و به دنبال برگزاری لیگ جودو پس از فراهم شدن شرایط در اسفندماه نیز هستیم.

وی با تبریک انتخاب مجدد فضل الله پور به عنوان رئیس هیئت جودو خوزستان، گفت: در چهار سال گذشته شاهد زحمات ارزشمند فضل الله پور و همکاران وی بودیم و با عملکردشان شاهد رشد و توسعه این رشته در استان نسبت به سال های گذشته شدند.

به گزارش خبرنگاران، در مجمع انتخابات هیئت جودو خوزستان حبیب فضل الله پور با کسب 17 رأی برای چهار سال ریاست این هیئت را بر عهده گرفت.

مختار خورنگ و وحید زیلایی دیگر کاندیداهای انتخابات هیئت جودو خوزستان بودند که خورنگ در مجمع شرکت نکرد و زیلایی هم از حضور در انتخابات انصراف داد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 آذر 1399 بروزرسانی: 21 آذر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1345

به "فرصت یک ماهه برای توافق روسای جودوی ایران و دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصت یک ماهه برای توافق روسای جودوی ایران و دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید