لیست مشاغل پرخطر در دوران کرونا

به گزارش تور تایلند، به گزارش تجارت نیوز، با توجه به اطلاعیه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مبنی بر طرح فاصله گذاری هوشمند بخشی از واحد های صنفی در استان ها از روز شنبه 23 فروردین فعالیت خود را شروع کردند و در استان تهران از تاریخ شنبه 30 فروردین با هماهنگی ستاد های استانی مدیریت بیماری کرونا فعالیت بعضی از واحد ها شروع خواهد شد.

لیست مشاغل پرخطر در دوران کرونا

در این بین واحد های صنفی مجاز به بازگشایی موظفند با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، پس از ثبت نام در این درگاه، نسبت به دریافت گواهی سلامت، بارکد مربوطه و نصب آن در محل کسب اقدام نمایند.

پاساژ و مجتمع های تجاری و بازار های مرکزی مسقف، آرایشگاه و سالن های زیبایی، آکادمی های رانندگی، رستوران، اغذیه فروشی، طباخی و فست فود، گرمابه، سونا و ماساژ و نمایشگاه ها، مراکز بازی و تفریحی و گیم نت، باشگاه های ورزشی و بدنسازی، تالار پذیرایی و سالن مراسم، قهوه خانه، چایخانه و تریا مشمول این طرح نیستند و تا اطلاع ثانوی امکان بازگشایی واحد های خود را ندارند.

لازم به ذکر است براساس مصوبه ابلاغی، رستوان ها و غذای آماده (صرفا بیرون بر) مجاز به فعالیت هستند.

در این اطلاعیه آمده است تمام واحد های صنفی در سراسر کشور موظفند تا تاریخ های اعلام شده مطابق مصوبات و بخشنامه های پیشین ستاد ملی کرونا عمل نموده و تحت هیچ عنوان نسبت به بازگشایی واحد های خود اقدام ننمایند.

منبع: میزان

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 17 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 968

به "لیست مشاغل پرخطر در دوران کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیست مشاغل پرخطر در دوران کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید