پیغام ترامپ به سران گروه هفت: بیشتر مثل آمریکا باشید

به گزارش تور تایلند، رئیس جمهور آمریکا در دیدارهای خود با سران کشورهای گروه هفت از آنها خواهد خواست از الگوی مالی آمریکا پیروی نمایند.

پیغام ترامپ به سران گروه هفت: بیشتر مثل آمریکا باشید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در جریان دیدارهای خود با سران کشورهای گروه هفت در فرانسه به تمجید از سیاست های مالی دولت خودش پرداخته و متحدان را به پیروی از الگوی آمریکا جهت حل و فصل مسائل مالی جهان تشویق خواهد نمود.

ترامپ از شنبه تا دوشنبه در نشست گروه 7 شرکت خواهد نمود. مقام های ارشد دولت آمریکا به شرط عدم افشای نام به رویترز گفته اند او قرار است با رهبران کشورهای انگلیس، فرانسه، آلمان، ژاپن، هند و کانادا دیدار کند.

خبرگزاری رویترز گفت وگوهای ترامپ با نمایندگان این کشورها را پیچیده توصیف نموده زیرا سیاست های تجارتی ترامپ باعث اختلاف بسیاری از اعضای گروه 7 با دولت آمریکا شده است.

علاوه بر مسائل تجاری، احتمال می رود سران کشورها با ترامپ در مورد تمایل او برای ورود مجدد روسیه به گروه 7 هم اختلاف نظر داشته باشند. ترامپ چند روز پیش گفته بود از پیوستن مجدد روسیه به گروه 7 و تبدیل آن به گروه 8 حمایت می نماید.

روسیه در سال 2014 از نشست 8 کشور صنعتی کنار گذاشته شد و از آن موقع تاکنون نشست مزبور در قالب G-7 برگزار می گردد.

این نخستین بار نیست که ترامپ از بازگشت روسیه به جمع این کشورها حمایت می نماید. او سال گذشته هم در آستانه برگزاری نشست گروه-7 خواهان بازگشت روسیه به جمع این کشورها شد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 800

به "پیغام ترامپ به سران گروه هفت: بیشتر مثل آمریکا باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام ترامپ به سران گروه هفت: بیشتر مثل آمریکا باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید