پیکر نادر دست نشان به خاک سپرده شد

به گزارش تور تایلند، پیکر مرحوم نادر دست نشان بعد از تشییع، در آرامگاهی واقع در قائمشهر به خاک سپرده شد.

پیکر نادر دست نشان به خاک سپرده شد

به گزارش ایسنا، پیکر مرحوم نادر دست نشان، پیشکسوت و مربی فوتبال که روز گذشته به علت ویروس کرونا درگذشت، ظهر امروز بعد از انتقال به استادیوم شهید وطنی قائمشهر، تشییع و با حضور تعدادی از اعضای خانواده، دوستان و همینطور شاگردانش در آرامگاه سید ملال واقع در قائمشهر آرام گرفت.

با توجه به شیوع کرونا و به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی، خانواده وی روز گذشته با عذرخواهی از تمام دوستداران و اهالی فوتبال، بیان کرد که از هر گونه تجمع در طول تشییع و خاکسپاری خودداری گردد تا در زمان مناسب، مراسمی در خور شان این پیشکوست فوتبال برگزار گردد.

با این وجود، در حین تشییع و خاکسپاری وی، علاقه مندان خودشان را به استادیوم وطنی و همچنین آرامگاه محل خاکسپاری رساندند و برای اسطوره نساجی و شمال ایران، شعارهایی را سر دادند.

نادر دست نشان،سرمربی 61 ساله تیم فوتبال رایکا در لیگ دسته یک، حدود دو هفته در بیمارستان بستری بود و اقدامات پزشکان برای درمان این فوتبالیست موثر واقع نشد. سال گذشته نیز، برادر این مرحوم به دلیل ابتلا به کرونا درگذشته بود.

وی سابقه راهنمایی تیم های مختلفی مانند نساجی، پیغام مشهد، شهید قندی یزد، مس کرمان، شهرداری بندرعباس، پگاه گیلان، ملوان انزلی، استیل آذین، نفت تهران، ابومسلم، صنعت ساری، مس کرمان، سپیدرود رشت و بعضی تیم های دیگر را در کارنامه دارد. دست نشان آخرین بار در سال 96 با صنعت نفت آبادان به لیگ برتر راه یافت.

منبع: عصر ایران
انتشار: 21 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1400 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1635

به "پیکر نادر دست نشان به خاک سپرده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیکر نادر دست نشان به خاک سپرده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید