کانادا؛ مقصد محبوب دانشجویان بین المللی است

به گزارش تور تایلند، کانادا همواره به عنوان یک مقصد تحصیلی محبوب برای دانشجویان بین‌المللی شناخته شده است. این کشور، به ویژه استانهای غیر ساحلی همچون آلبرتا، ساسکاچوان و مانیتوبا، شاهد رشد قابل توجه تعداد دانشجویان بین‌المللی در موسسات آموزش عالی خود هستند. این روند نشان‌دهنده جذابیت کانادا برای دانشجویان بین‌المللی است.

کانادا؛ مقصد محبوب دانشجویان بین المللی است

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

همواره دانشجویان بیشتری کانادا را به عنوان یک مقصد تحصیلی انتخاب می نمایند. استانهای غیرساحلی کانادا - آلبرتا، ساسکاچوان و مانیتوبا - شاهد رشد تعداد دانشجویان بین المللی ثبت نام نموده در موسسات دانشگاهی خود می باشند. در پنج سال گذشته تعداد ثبت نام دانشجویان بین المللی در مانیتوبا تقریبا دو برابر شده است. در همان زمان - از سال تحصیلی 2011- 2012 تا سال تحصیلی 2015-2016 - آلبرتا شاهد افزایشی 40 درصدی و ساسکاچوان شاهد افرایش 24 درصدی بود. بین المللی سازی مهم می باشد زیرا جهان رو به بیشتر جهانی شدن است و مهم است دانشجویان و کارمندان توانایی به خوبی کار کردن با یکدیگر را داشته باشند.

همواره دانشجویان بیشتری کانادا را به عنوان یک مقصد تحصیلی انتخاب می نمایند

استانهای غیرساحلی کانادا - آلبرتا، ساسکاچوان و مانیتوبا - شاهد رشد تعداد دانشجویان بین المللی ثبت نام نموده در موسسات دانشگاهی خود می باشند.

در پنج سال گذشته تعداد ثبت نام دانشجویان بین المللی در مانیتوبا تقریبا دو برابر شده است. در همان زمان - از سال تحصیلی 2011- 2012 تا سال تحصیلی 2015-2016 - آلبرتا شاهد افزایشی 40 درصدی و ساسکاچوان شاهد افرایش 24 درصدی بود.

بین المللی سازی مهم می باشد زیرا جهان رو به بیشتر جهانی شدن است و مهم است دانشجویان و کارمندان توانایی به خوبی کار کردن با یکدیگر را داشته باشند.

موسسات دانشگاهی در سراسر استانهای کانادا تشخیص دادند که دانشجویان بین المللی به تنوع بخشی آموزشی، ایجاد معروفیت جهانی از یک موسسه و اقتصاد محلی یاری می نمایند.

Ron Horlton رئیس مطالعات فارغ التحصیلی ذز کالج NorQuest در ادمونتون، آلبرتا، می گوید: آموزش بین المللی همانند حفره ای در ادمونتون رشد نموده است و اولویت کالج ها شده است. بین المللی سازی مهم می باشد زیرا جهان رو به بیشتر جهانی شدن است و مهم است دانشجویان و کارکنان توانایی به خوبی کار کردن با یکدیگر را داشته باشند.

از آنجا که کارمندان پذیرش در دانشگاه ها و کالج ها هدف جذب دانشجویان بیرون از کانادا را دارند، دانشجویان بین المللی خوش آتیه می توانند انتظار خوشامدی گرم و حمایت در طول تحصیل را داشته باشند.

علاوه بر پذیرش بعضی دانشگاههای برتر کانادا، استانهای کانادا دارای خیلی از کالج های فنی مشهور می باشند. کسب دیپلم یا مدرک در یک رشته تجاری یا مهارت فنی در هنگام ورود به نیروی کار کانادا سودمند می باشد. کالج های کانادا برای آموزش دانشجویان با فرصتهای سودمند در تجارب شغلی، برنامه های همکاری و کارآموزی مشهور هستند - همه اینها به دانشجویان یاری می نماید بعد از فارغ التحصیلی پیروز باشند. کالج ها و دانشگاهها در استانهای کانادا از این قاعده مستثنی نیستند، و دانشجویان بین المللی می توانند از وجود طیف وسیع برنامه های تحصیلی hands-on مطمئن باشند.

Britta Baron، معاون رئیس دانشگاه آلبرتا، بیان نمود: دانشجویان بین المللی بیشتر به وسیله آرمانهای شغلی دارای انگیزه می شوند. دانشجویان بین المللی همواره به سوی برنامه هایی می روند که چشم اندازی از فرصتهای خوب شغلی دارد.

10 نکته تکمیلی

  1. در پنج سال گذشته، تعداد ثبت‌نام دانشجویان بین‌المللی در مانیتوبا تقریباً دو برابر شده است.
  2. در همین بازه زمانی، آلبرتا و ساسکاچوان نیز شاهد افزایش به ترتیب 40 و 24 درصدی دانشجویان بین‌المللی بوده‌اند.
  3. موسسات دانشگاهی در سراسر کانادا دریافته‌اند که دانشجویان بین‌المللی به تنوع بخشی آموزشی، ایجاد شهرت جهانی و تقویت اقتصاد محلی کمک می‌کنند.
  4. رئیس مطالعات فارغ‌التحصیلی کالج NorQuest در ادمونتون، آلبرتا، بر اهمیت بین‌المللی‌سازی و همکاری موثر میان دانشجویان و کارکنان تاکید کرده است.
  5. کارمندان پذیرش دانشگاه‌ها و کالج‌ها، به طور فعال به دنبال جذب دانشجویان بین‌المللی هستند و از این رو، دانشجویان می‌توانند انتظار حمایت و خوشامدگویی گرم را داشته باشند.
  6. علاوه بر پذیرش دانشگاه‌های برتر کانادا، این کشور دارای کالج‌های فنی مشهوری نیز می‌باشد.
  7. کسب دیپلم یا مدرک در زمینه‌های تجاری و فنی، هنگام ورود به بازار کار کانادا مفید خواهد بود.
  8. کالج‌های کانادا به ارائه فرصت‌های مفید برای تجربه شغلی، برنامه‌های همکاری و کارآموزی شناخته شده‌اند.
  9. دانشجویان بین‌المللی می‌توانند از طیف وسیعی از برنامه‌های تحصیلی کاربردی در استانهای کانادا بهره‌مند شوند.
  10. دانشجویان بین‌المللی معمولاً به سمت برنامه‌هایی گرایش دارند که چشم‌انداز خوبی از فرصت‌های شغلی را ارائه دهند.

سخن پایانی

کانادا به عنوان یک مقصد تحصیلی محبوب برای دانشجویان بین‌المللی، به دلیل ویژگی‌های متعدد خود، از جمله محیط آموزشی با کیفیت بالا، فرصت‌های شغلی پس از فارغ‌التحصیلی و حمایت‌های ویژه از دانشجویان بین‌المللی، مورد توجه روزافزون قرار گرفته است. این روند، حاکی از جذابیت و مزیت‌های رقابتی کانادا در عرصه آموزش عالی جهانی است.

انتشار: 26 فروردین 1403 بروزرسانی: 26 فروردین 1403 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 113

به "کانادا؛ مقصد محبوب دانشجویان بین المللی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کانادا؛ مقصد محبوب دانشجویان بین المللی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید