کرونا در اروپا، از بیشترین نرخ بیکاری در انگلیس در 4 سال اخیر تا ضررهای میلیاردی بیمارستان های آلمان

به گزارش تور تایلند، جدیدترین اخبار کرونا در اروپا از افزایش چشمگیر نرخ بیکاری و ضررهای میلیاردی بیمارستان های آلمان پیامد بحران کرونا خبر می دهد.

کرونا در اروپا، از بیشترین نرخ بیکاری در انگلیس در 4 سال اخیر تا ضررهای میلیاردی بیمارستان های آلمان

با ما سفر کنید و با قیمت تور ارزان اروپا لحظه آخری از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، کرونا با وجود شروع کمپین سراسری واکسیناسیون همچنان مسئله ای حل نشده در اتحادیه اروپا باقی مانده است.

جدیدترین اخبار کرونا در اروپا حاکی از آن است که انگلیس می خواهد برای شناسایی زود و مبارزه موثر با ویروس جهش یافته یک پلت فرم بین المللی را ایجاد کند.

10 درصد شهفرایندان انگلیسی واکسینه شده اند

دولت انگلیس اعلام نموده است که حدود 10 درصد شهفرایندان این کشور که شامل 6.6 میلیون نفر هستند علیه کرونا واکسینه شده اند.

در حالی که تلفات ویروس کرونا در بریتانیا به مرز 100 هزار نفر نزدیک شده است، بستگان و خانواده های فوتی های این بحران به شدت از عملکرد نخست وزیر این کشور در مدیریت شیوع ویروس کرونا ابراز نارضایتی و خشم می نمایند

بسیاری از مردم بریتانیا بر این باورند که دولت جانسون در اتخاذ تدابیر لازم برای مقابله با شیوع ویروس کرونا بسیار کند عمل نموده است.

جانسون تا به امروز در برابر درخواست ها برای تحقیق درباره نحوه مدیریت بحران شیوع ویروس کرونا مقاومت نموده است.

تلفات ویروس کرونا در انگلیس طی 7 روز گذشته به طور متوسط هر روز بیش از 1000 نفر بوده است

سخنگوی دولت آلمان: خطر ویروس انگلیسی بسیار جدی است

اشتفان زایبرت، سخنگوی دولت آلمان هم روز گذشته در سخنانی در برلین گفت: ما در پس ابرهایی تیره خطری بسیار بسیار جدی را می بینیم.

. وی در عین حال با اشاره به پایین آمدن آمارهای مبتلایان و مرگ های کرونایی در روزهای اخیر از بدست آوردن اولین موفقیت ها در موج دوم کرونا خبر داده و در عین حال گفت: این خطر عظیم و بسیار واقعی وجود دارد که ویروس جهش یافته انگلیسی در کشور ما مانند دیگر کشورها شیوع پیدا نموده و دوباره آمارها را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. باید این انتظار را داشته باشیم که آلمان از شیوع گسترده این ویروس در امان نماند.

دولت آلمان از روز چهارشنبه پرتغال را به عنوان منطقه خطر کرونایی انگلیسی عنوان نموده است. تا به حال تنها کشورهای انگلیس، ایرلند، برزیل و آفریقای جنوبی در این لیست کشورهای با بالاترین خطر کرونا قرار داشتند

ده ها هزار شرکت آلمانی در آستانه ورشکستگی

نتایج یک نظر سنجی هم نشان می دهد که ده ها هزار شرکت آلمانی به دلیل بحران کرونا خود را در آستانه ورشکستگی می بینند

کمیسیون اتحادیه اروپا هم تاخیر اعلام شده از طرف شرکت انگلیسی آسترازنکا برای تحویل واکسن به اروپا را غیر قابل قبول دانسته و کمیسر امور بهداشت اتحادیه اروپا اعلام نموده است که اتحادیه اروپا فراوری و توسعه این واکسن را قبلا تامین مالی نموده و حالا هم در عوض آن چیزی را طلب می نماید. وی از همه فراوری نمایندگان واکسن خواست که از این پس بروکسل را در جریان صادرات خود به کشورهای ثالث خارج از اتحادیه اروپا قرار دهند.

اورزو لا فون در لاین، رئیس کمیسیون اروپا هم از فراوری نمایندگان واکسن کرونا درخواست نموده که به تعهدات خود در قبال اتحادیه اروپا عمل نمایند.

وی در سخنرانی آنلاین در مجمع مالی دنیای گفت: اروپا میلیاردها دلار برای حمایت از فراوری اولین واکسن کرونا در اروپا سرمایه گذاری نموده است. حالا باید شرکت ها واکسن ها را تحویل داده و به تعهدات خود عمل نمایند.

نگرانی بلژیک از انتقال شورش های هلند به این کشور

بلژیک هم به شدت نگران وقوع ناآرامی ها و آشوب های مشابه کشورهای همسایه در اعتراض به محدودیت های کرونایی است.

رکودرد جدید مبتلایان جدید در اسپانیا

در اسپانیا هم در آخر هفته گذشته حدود 93822 مورد ابتلای جدید به کرونا ثبت شده است که رکورد جدیدی محسوب می گردد.

رئیس جمهور لهستان هم با وجود مخالفت های روزافزون علیه اقدامات کرونایی نمی خواهد از رویکرد دولت در مقابله و مهار کرونا کوتاه بیاید. وی البته مخالفت بعضی شهفرایندان با محدودیت های کرونایی را قابل درک خوانده و در عین حال گفت که باید همچنان مجازات هایی برای کسانی که از محدودیت های اعمال شده توسط دولت سرپیچی می نمایند در نظر گرفته گردد.

903مرگ کرونایی روزانه در آلمان

انستیتو رابرت کخ آلمان هم صبح امروز از ابتلای 6408 مورد ابتلای دیگر به کرونا در عرض 24 ساعت و 903 مرگ کرونایی جدید خبر داده است.

تردیدها درباره اثر بخشی واکسن انگلیسی آسترازنکا روی سالمندان

در اتحادیه اروپا تردیدهایی درباره اثر بخشی واکسن کرونای آسترازنکا روی سالمندان به وجود آمده و یک روزنامه آلمانی روز سه شنبه با استناد به محافل دولت آلمان اظهار داشت که این واکسن بر افراد بالای 65 سال تاثیر تا 8 درصدی دارد. دولت فدرال آلمان انتظار دارد که این واکسن انگلیسی تنها برای افراد زیر 65 سال در اتحادیه اروپا تایید گردد.

البته این شرکت اروپایی این ادعاها را رد نموده و آن را کاملا غلط ارزیابی نموده است.

کاهش چشمگیر درآمد بیمارستان های آلمان

بیمارستان های آلمان در بحران کرونا با کاهش درآمد حدود 10 میلیارد یورویی روبرو شدند. گرالد گاس، مدیر عامل انجمن بیمارستان های آلمان (DKG) اظهار داشت که به دلیل به تعویق افتادن عمل های جراحی و فرایند درمان های لغو شده درآمد بیمارستان های آلمان بیش از 9.5 میلیارد کم تر شده است.

تداوم آشوب ها و ناآرامی ها در هلند

در تداوم آشوب ها و ناآرامی ها در اعتراض به محدودیت های کرونایی در روتردام هلند حداقل 10 پلیس مجروح شده و بیش از 50 نفر بازداشت شدند. این خبر را رئیس پلیس روتردام امروز صبح اظهار داشت. در این شهر هلند شب گذشته اعتراضات بسیار خشونت باری علیه محدودیت های کرونایی برگزار گردید که ساعت های طولانی ادامه داشت و پلیس با سنگ و مواد آتش زا هدف حملات معترضان قرار می گرفت و مغازه ها غارت شده و به آتش کشیده می شدند.

بالاترین نرخ بیکاری در انگلیس در 4 سال اخیر

در انگلیس هم نرخ بیکاری به دلیل بحران کرونا به بالاترین حد خود در چهار سال گذشته افزایش پیدا نموده است.

بر اساس اطلاعات اداره آمار انگلیس که روز سه شنبه خبر داده است در سه ماهه منتهی به نوامبر نرخ بیکاری در انگلیس با افزایش 0.1 درصدی به 5 درصد رسید که این پنجمین افزایش متوالی نرخ بیکاری و بالاترین میزان از سال 2016 بوده است.

جدیدتین آمار مبتلایان به کرونا در کشورهای مهم اروپایی

بر اساس جدیدترین آمارها تا به حال در انگلیس 3669658 نفر به کرونا مبتلا شده و 98531 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

در فرانسه هم تا به حال 3057857 نفر به کرونا مبتلا شده و 73494 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

در اسپانیا هم بر اساس جدیدترین آمارها تا به حال 2697294 نفر به کرونا مبتلا شده و 56208 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

در ایتالیا هم بر اساس جدیدترین آمارها تا به حال 2475372 نفر به کرونا مبتلا شده و 85881 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

در آلمان هم بر اساس جدیدترین آمارها تا به حال 2154656 نفر به کرونا مبتلا شده و 53402 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 اسفند 1399 بروزرسانی: 9 اسفند 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1497

به "کرونا در اروپا، از بیشترین نرخ بیکاری در انگلیس در 4 سال اخیر تا ضررهای میلیاردی بیمارستان های آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا در اروپا، از بیشترین نرخ بیکاری در انگلیس در 4 سال اخیر تا ضررهای میلیاردی بیمارستان های آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید