کرونا در بعضی ایالت های آمریکا از کنترل خارج شده است

به گزارش تور تایلند، رسانه ها و مقامات بهداشتی آمریکا درباره از کنترل خارج شدن بیماری کرونا در بعضی مناطق و ایالت های این کشور هشدار دادند.

کرونا در بعضی ایالت های آمریکا از کنترل خارج شده است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به نقل از شبکه خبری سی ان ان، آمار ها از وخامت اوضاع و از کنترل خارج شدن بیماری کرونا در بعضی ایالت های آمریکا حکایت دارد.

شبکه سی ان ان به نقل از دکتر سانچی گپتا گزارش داد به دلیل توقف زودهنگام محدودیت های ویژه شیوع بیماری کرونا، اکنون شاهد رشد آمار مبتلایان هستیم.

این رسانه آمریکایی در گزارش خود تاکید می نماید که بازگشایی زودهنگام و گسترده در کشور در تقابل با دیگر نقاط دنیا، بویژه مناطقی که قرنطینه های درازمدت را اعمال کردند، تا بتوانند سیر صعودی شیوع بیماری را کنترل نمایند، باعث شد تا آمریکا همچنان در پیک مرگبار این بیماری باقی بماند.

آمار های دانشگاه جانز هاپکینز نشان می دهد دست کم 26 ایالت از 50 ایالت آمریکا نسبت به یک هفته قبل شاهد سیر صعودی مبتلایان به ویروس کرونا بوده اند. مقامات بسیاری از مناطق با استناد به آمار اذعان می نمایند کنترل بیماری از دست آن ها خارج شده است.

آمریکا در حال حاضر بیش از 2 میلیون نفر مبتلا به ویروس کرونا دارد که دست کم 121 هزار تن از آن ها تا به امروز جان خود را از دست داده اند. با توجه به این آمار، آمریکا در حال حاضر به تنهایی یک چهارم بیماران مبتلا به کرونا را در دنیا به خود اختصاص داده است.

مقامات بهداشتی و بیمارستانی آمریکا نیز اعلام کردند فرایند ابتلا و بستری در بیمارستان های این کشور سیر صعودی دارد.

در سه ایالت عظیم تگزاس، کالیفرنیا و فلوریدا بالاترین آمار ابتلا به ویروس کرونا طی روز های اخیر به ثبت رسیده است.

در ایالت کالیفرنیا، پرجمعیت ترین ایالت آمریکا، روز گذشته رکورد بیش از 7 هزار مورد ابتلا به ثبت رسید که بسیار نگران نماینده است. در ایالت فلوریدا نیز اوضاع چندان تعریفی ندارد و روز گذشته با ثبت بیش از 5 هزار مورد، رکورد بیشترین آمار در یک روز از ابتدای این همه گیری به ثبت رسید.، خبرنگاران

اخبار ویروس کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 13 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1141

به "کرونا در بعضی ایالت های آمریکا از کنترل خارج شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا در بعضی ایالت های آمریکا از کنترل خارج شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید