گلوبال نیوز: مرز کانادا-آمریکا به دلیل شیوع کرونا مسدود می گردد

به گزارش تور تایلند، بعضی منابع مطلع اعلام کردند که مقام های آمریکا و کانادا در صدد هستند به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا مرز دو کشور را مسدود نمایند.

گلوبال نیوز: مرز کانادا-آمریکا به دلیل شیوع کرونا مسدود می گردد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا قیمت مناسب هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، بعضی منابع به پایگاه اینترنتی گلوبال نیوز خاطرنشان کردند که کانادا و ایالات متحده آمریکا در کوششی مشترک به منظور جلوگیری از سفرهای غیرضروری بین دو کشور در پی شیوع ویروس مرگبار کرونا، در کوشش هستند تا مرز میان دو کشور را مسدود نمایند.

طبق گفته این منبع، احتمالاً امروز (چهارشنبه)، تصمیم بستن مرز دو کشور که تأثیر زیادی بر هر دو طرف مرز آمریکا و کانادا خواهد داشت، نهایی خواهد شد و ظرف 24 تا 48 ساعت علنی می گردد.

بر اساس این گزارش، تجارت و بازرگانی میان کانادا و آمریکا همچنان ادامه خواهد داشت اما گردشگران اجازه عبور از مرز را نخواهند داشت. منابع مطلع تأیید کردند که محدودیت ها و معافیت های خاصی در ممنوعیت سفر وجود خواهد داشت اما جزئیات بیشتر این خبر هنوز تأیید نشده است.

تصمیم مقام های دو کشور کانادا و آمریکا برای بستن مرز دو کشور بعد از اعلام روز دوشنبه دولت فدرال کانادا انجام می گیرد که گفت میخواهد در پی شیوع کووید-19، مرزهای این کشور را به روی بیشتر مسافران خارجی ببندد.

جاستین ترودو نخست وزیر کانادا خاطرنشان کرد که میخواهد مرزهای این کشور را به روی شهروندان غیرکانادایی و آنهایی که ساکنان دائمی این کشور نیستند، ببندد.

تدابیر کانادا برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا در شرایطی است که تا امروز، کووید-19 حدود 200 هزار نفر از مردم دنیا را آلوده نموده است و هشت هزار نفر نیز جان خود را از دست داده اند. تا روز سه شنبه، کانادا، ابتلای دستکم 556 نفر و فوت پنج نفر بر اثر کووید-19 را تأیید کرد.

آخرین آمار منتشر شده از ویروس کرونا در کانادا حاکی از آن است که دستکم 186 نفر تا به امروز در ایالت بریتیش کلمبیا به کرونا مبتلا شده اند و چهار نفر نیز جان خود را از دست داده اند و چهار نفر بهبودی یافته اند.

طبق آمار و ارقام، 97 نفر در آلبرتا، دو نفر در ساسکاچوان، هفت نفر در مانیتوبا، 189 نفر در آنتاریو به ویروس کرونا آلوده شده اند و یک نفر در آنتاریو جان خود را از دست داده است و پنج نفر نیز بهبودی یافته اند.

در کبک نیز 63 نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند و تعداد مبتلایان در نیوبرونسویک دو نفر بوده است و یک نفر نیز در نووااسکوتیا و یک نفر در جزیره پرینس ادوارد آلوده شده اند.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 814

به "گلوبال نیوز: مرز کانادا-آمریکا به دلیل شیوع کرونا مسدود می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلوبال نیوز: مرز کانادا-آمریکا به دلیل شیوع کرونا مسدود می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید