اشنایی با آکواریوم پوکت

به گزارش تور تایلند، در سفر به جزیره شگفت انگیز پوکت با منطقه ای اشنا میشوید که به آکواریم پوکت معروف است، این آکواریم آنقدر بزرگ است که میتوانید با لباس غواصی در ان شنا کنید و از نزدیک ماهی ها، مرجانها و موجودات آبزی را ببینید و لمس کنید. البته حواستان باشد کدامهارا لمس میکنید!

اشنایی با آکواریوم پوکت

آکواریوم پوکت که در واقع بخشی از مرکز زیست شناسی دریایی پوکت (PMBC) است، در سال 1996 با همکاری دانمارک و تایلند به منظور تحقیقات زیست شناسی تاسیس شد و بعدها به یک مکان برای بازدید عموم و جاذبه توریستی تور پوکت تبدیل گردید. این آکورایوم که تنها در فاصله 10 کیلومتری از شهر پوکت قرار دارد، یکی از دیدنی ترین جاذبه های پوکت به خصوص برای خانواده ها به شمار می‌رود.

آکواریوم پوکت که در جنوبی ترین نقطه داماغه پانوا واقع شده و دورتادور آن به وسیله خلیج تایلند احاطه شده، بالغ بر 150 نوع آبزی، از گونه های مختلف لاک پشت دریایی و کوسه گرفته تا ماهیان آب شور و آب شیرین را شامل می شود.

شما می توانید علاوه بر تماشا کردن از بیرون شیشه آکواریوم، لباس غواصی بپوشید و داخل آکورایوم شوید تا از نزدیک و نمایی دیگر این مخلوقات اعجاب انگیز را تماشا کنید. بازید از کل آکوریوم تنها یک ساعت از زمان شما را می گیرد و قطعا ارزش یک ساعت وقت گذاشتن را خواهد داشت، آکورایوم پوکت از ساعت 8:30 صبح تا ساعت 4:00 بعد از ظهر برای بازدید عموم باز می باشد.

انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 385

به "اشنایی با آکواریوم پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشنایی با آکواریوم پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید