آکواریوم زیر آب پاتایا

به گزارش تور تایلند، این آکواریوم بزرگ در شهر پتاتایا با تونل شیشه‌ای بزرگی که دارد می‌تواند یک پیاده‌روی منحصربه‌فرد را با نمایی از کوسه ها و ماهی‌ها و سفره ماهی‌های بزرگ برای شما فراهم کند.

آکواریوم زیر آب پاتایا

به محض وارد شدن به حیاط این آکواریوم بزرگ حوض های کوچکی را مشاهده خواهید کرد که برای تماشای ماهی‌ها و لاک‌پشت‌ها و آبزبان بی‌خطر نگهداری می‌شوند و می‌توانید غذا خریداری نمایید و با دست خود به این حیوانات غذا بدهید.

برای بازدید از این آکواریوم در تور تایلند بهتر است حوالی صبح تا ساعت دو و اینطورهاست که اوج فعالیت این مرکز می باشد. برخلاف دیگر مراکز پاتایا که تا دیر وقت باز هستند برای بازدید این مرکز باید در طول روز مراجعه نمایید، در غیر این صورت با درهای بسته روبرو خواهید شد.

در این آکواریوم بزرگ و دیدنی علاوه بر سفره‌ماهی‌ها و کوسه‌های غول پیکر ترسناک، ماهی‌های ژله‌ای، مرجان‌ها و عروس‌های دریایی و آبزیان ریز را نیز مشاهده خواهید کرد. اینکه در تونل‌های شیشه‌ای این آکواریوم پیاده‌روی کنید و از نزدیک حیواناتی همانند کوسه و سفره‌ماهی و لاک‌پشت‌های چند صد کیلویی را مشاهده نمایید، بسیار جالب خواهد بود.

زمانی که در شهر ساحلی پاتایا هستید به شما توصیه می‌کنیم بازدید از آکواریوم پاتایا را در برنامه سفر خود قرار بدهید. در سفر به شهر زیبای پاتایا به بازدید جاذبه‌هایی مانند آکواریوم پاتایا بروید که شما را به هیجان وامی‌دارند.

انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 230

به "آکواریوم زیر آب پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آکواریوم زیر آب پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید