اتاق خواب مناسب نوجوانان پسر و دختر با طراحی سرشار از انرژی

به گزارش تور تایلند، یک اتاق خواب مناسب نوجوانان نباید صرفاً بعنوان مکانی برای گوشه دریافت نوجوانان پسر یا دختر در زمانی که علاقه ای به صبحت کردن با دیگران ندارند باشد. دکوراسیون و طراحی اتاق نوجوان باید بگونه ای باشد که منعکس نماینده و نشان دهنده شخصیت خود او باشد. جایی که نوجوانان در آن احساس امنیت، آرامش، راحتی و نوآوری می نمایند. اتاق خواب هایی که در این مطلب آماده نموده ایم به شکل کاملاً خلاقانه ای از رنگ ها و دیگر عناصر طراحی در دکوراسیون اتاق استفاده نموده اند. نتیجه این خلاقیت، ایجاد فضایی شده که نا آرام ترین نوجوانان هم علاقه دارند مدت زمان بیشتری را در آنها سپری نمایند. البته تمامی این مکان ها اتاق خواب نیستند اما می توانند بعنوان مکانی خصوصی برای نوجوانان تبدیل شوند.

اتاق خواب مناسب نوجوانان پسر و دختر با طراحی سرشار از انرژی

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ تبلیغاتی از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

همانطور که در مدل زیر مشاهده می کنید، استفاده از رنگ های متضاد در دکوراسیون این اتاق انرژی زیادی را در فضای آن ایجاد نموده است. رنگ سیاه و زرد سریعاً نگاه ها را به سمت خود جذب و احساسات را در هر بیننده ای خروشان می نماید. مکان مطالعه و مبل راحتی در این اتاق یک محل کار ایده آل و خلاقانه را برای نوجوان ایجاد نموده است. در این اتاق هم فضای کافی برای استراحت وجود دارد و هم فضای کافی برای تمرکز و مطالعه.

مدل دوم طرحی عادی تر و معمولی تر دارد. تخت خواب عظیم با حاشیه های کاملا نرم و لطیف بیش از سایر لوازم در این اتاق خودنمایی می نماید. همچنین میز مطالعه در گوشه اتاق هم بعنوان میز کامپیوتر استفاده می گردد و هم بعنوان انجام تکالیف و کارهای ترسیمی مورد استفاده قرار می گیرد. البته استیکر دیواری به طرح چرخ و فلک نیز بسیار زیبا بوده و بنوعی نشان دهنده ذات پاک و لطیف نوجوانان است.

مدل سوم از ترکیب رنگ های متفاوت و بسیار شاد در دکوراسیون خود استفاده نموده است. طرحی که هر بیننده ای را به جنب و جوش وا می دارد. در این اتاق علاوه بر اینکه مکانی برای مطالعه و تمرکز در نظر گرفته شده، مکانی هم برای ورزش ژیمناستیک، درست مانند بودن در یک باشگاه ورزشی برای نوجوان تدارک دیده شده است. وجود دیوار تخته سیاه و تابلوهای هنری و دکوراتیو متعدد در این اتاق نشان دهنده یک طراحی هوشمند برای یک نوجوان باهوش و ورزشکار است.

منبع: اتاق
انتشار: 14 آبان 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1267

به "اتاق خواب مناسب نوجوانان پسر و دختر با طراحی سرشار از انرژی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتاق خواب مناسب نوجوانان پسر و دختر با طراحی سرشار از انرژی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید