اسپالتی: ایکاردی و لائوتارو در محوطه جریمه خطرناک هستند

به گزارش تور تایلند، لوچانو اسپالتی، سرمربی تیم فوتبال اینتر در آستانه بازی با فروزینونه از دو مهاجم تیمش تمجید کرد.

اسپالتی: ایکاردی و لائوتارو در محوطه جریمه خطرناک هستند

به گزارش خبرنگاران، لوچانو اسپالتی که شاگردانش فردا شب (یکشنبه) در هفته سی ودوم سری A ایتالیا در دیداری خارج از خانه به مصاف فروزینونه خواهند رفت، در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: لائوتارو مارتینس در فرم و شکل خوبی است، او با تیم تمرین کرده و آماده بازی از دقیقه یک است. وقتی شما بازیکنان سطح بالایی دارید، باید راه حلی برای استفاده از آنها پیدا کنید. برای من ایکاردی و لائوتارو شبیه به هم و هر دو در محوطه جریمه خطرناک هستند. فرقی هم نمی کند که بین سدریک سوارس و دانیلو دآمبروسینو و یا استفان دِفری و ژوائو میراندا کدام را انتخاب کنیم.

وی اضافه کرد: فروزینونه تیمی پرشور و از اعتماد به نفس خوبی برخوردار است و بر این باور هستند که می توانند در تقابل با ما به نتیجه لازم برسند. در سوی دیگر من چهار یا پنج بازیکن دارم که اخیراً خیلی فرصت بازی پیدا نکرده اند، اما سعی می کنم همچنان تمامی بازیکنان را مورد لحاظ قرار دهم.

سرمربی نراتزوری همچنین با اشاره به رقابت نزدیک چند تیم در جدول رده بندی سری A ایتالیا برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا وجود دارد، گفت: از حالا باید هر هفته چنین حسی داشته باشیم که تنها روی بازی خودمان تمرکز کنیم و نباید مرتکب چنین اشتباهی شویم که رقبای مان چه نتایجی کسب می کنند. ما نیاز به دیدن بازی هایی داریم که اینتر اخیراً از خود ارائه کرده و نشان داده قادر به شکست هر تیمی است و می دانیم که هر نتیجه ای که کسب می کنیم در این مقطع از فصل می تواند تفاوت را رقم بزند.

اسپالتی در بخش انتهای صحبت هایش درباره شایعه اخراجش در انتها فصل جاری نیز یادآور شد: من ملاقاتی با مدیران باشگاه داشتم و تصیم گرفتیم حسرت چیزی از فصل جاری را نخوریم. هر چیز دیگری هم متعاقب نتایج اخیر ما خواهد آمد. باید تمام تلاش خود را به کار ببندیم و نباید از خود راضی باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 552

به "اسپالتی: ایکاردی و لائوتارو در محوطه جریمه خطرناک هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسپالتی: ایکاردی و لائوتارو در محوطه جریمه خطرناک هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید