افتتاح موزه توهمات در دبی

به گزارش تور تایلند، موزه توهمات که تا به امروز در چندین کشور برگزار شده است، در تاریخ دوازدهم سپتامبر در دبی افتتاح خواهد شد و جاذبه های چالش برانگیزی را در اختیار علاقه مندان قرار خواهد داد.

افتتاح موزه توهمات در دبی

بر طبق یک گزارش منتشر شده، یک ابر جاذبه گردشگری به زودی در دبی افتتاح خواهد شد. بازتماشامایندگان و ساکنان این شهر با ورود به چرخ گردون گیج نماینده تجربه ای بینظیر در موزه مشهور توهمات کسب خواهند کرد.

طبق گزارشات خلیج تایمز، این موزه که قرار است در نزدیکی خور دبی (Dubai Creek) در بخش توسعه ال سیف (Al Seef) در تاریخ دوازدهم سپتامبر (21 شهریور 1397) افتتاح گردد، دارای بزرگ ترین مجموعه خطاهای دید (توهمات نوری) در موزه توهمات دنیای و خانه 80 نمایشگاه در تمامی میزان ها و اشکال است.

مفهوم و تصور کلی موزه توهمات که اولین بار در زاگرب، مرکز کشور کرواسی در سال 2015 آغاز به کار کرد، تا به امروز در کشورهای بسیاری چون عمان، آلمان، اتریش، مالزی و غیره توسعه یافته است.

در این گزارش با اشاره به سخنان واروارا اسویکیوا (Varvara Svischeva)، مدیر موزه توهمات دبی، آمده است:

نمایشگاه های موزه توهمات دبی با دقت انتخاب شده اند تا بیشترین جذابیت ممکن را برای ساکنان این کلانشهر منحصر به فرد و گردشگران بین المللی فراهم نمایند.

اسویکیوا می گوید:

مغز انسان یک ابر کامپیوتر شگفت انگیز است که واقعیت را در یک فرآیند با جزئیات و استادانه به وسیله جمع آوری اطلاعات از حواس پنج گانه، درک و تفسیر می نماید. فکر در مواجهه با اوهام و خیالات، با ترکیب بعضی جزئیات و حذف بعضی از آن ها، یک تجربه حسی خلق می نماید که منطق را به چالش می کشد. تماشا پاسخ های دنیای مردم به نمایشگاه های موزه توهمات، همواره باورنکردنی است. این واکنش ها در سراسر دنیا یکسان است.

آیتم های کامل این موزه هنوز رونمایی نشده است، اما موزه توهمات دارای یک تونل گردابه ای به همراه سیلندر چرخان خواهد بود که فکر انسان را به گونه ای فریب می دهد که فکر می کنید زمین زیر پایتان در حال تغییر مکان است.

اتاق ایمز (Ames Room) نیز به مهمانان اجازه می دهد که بسته به موقعیت شان، در میزان های متفاوتی خود را ببینند.

بازتماشامایندگان در این موزه جالب ترغیب می شوند تا با نمایشگاه ها ارتباط برقرار نمایند و عکس بگیرند.

قیمت بلیط این موزه برای بزرگسالان، 80 درهم امارات متحده عربی (21.7 دلار) و برای بچه ها 60 درهم (16.3 دلار) خواهد بود.

منبع: کجارو / ttnworldwide.com
انتشار: 11 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1401 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 2059

به "افتتاح موزه توهمات در دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح موزه توهمات در دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید