افزایش 2برابری آموزش های عمومی گردشگری در تهران

به گزارش تور تایلند، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران گفت: میزان آموزش های عمومی گردشگری که توسط اداره کل استان در سال 98 برگزار گردید در مقایسه با سال 97 رشد دو برابری داشته است.

افزایش 2برابری آموزش های عمومی گردشگری در تهران

از پروفایل اینستاگرام بهروز ازند دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران، پرهام جانفشان بابیان اینکه بیش از 40 کارگاه، سمینار و نشست آموزشی با موضوع گردشگری برای فعالین و علاقه مندان حوزه گردشگری در سال 98 برگزارشده است، گفت: این میزان آموزش های عمومی گردشگری در سال 98 فارغ از برنامه نشست ها و کارگاه های آموزشی، مؤسسات آموزش گردشگری و مراکز دانشگاهی است که در تهران واقع شده است، برگزار گردیده است.

او گفت: سرانه آموزش های تخصصی و عمومی برای فعالین صنعت گردشگری در سال 99 باید رشد چشم گیری در مقایسه با سال 98 داشته باشد، اگر اعتقادداریم که گردشگری یکی از ابزارهای جهش فراوری در کشور است باید در حوزه آموزش نیز جهش داشته باشیم زیرا هیچ توسعه ای بدون آموزش پایدار نخواهد بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران یادآور شد: در هفته گردشگری در سال 98 بیش از 40 ساعت آموزش گردشگری در سالن همایش های موزه فرش برای فعالین این حوزه برگزار گردید که در مقایسه با سال های گذشته یک نمونه پیروز بوده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 19 خرداد 1399 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 973

به "افزایش 2برابری آموزش های عمومی گردشگری در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 2برابری آموزش های عمومی گردشگری در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید