بازار شبانه پاتایا

به گزارش تور تایلند، بازار شبانه پاتایا، یکی از بهترین مکان‌ها برای خرید در کشور تایلند به شمار می‎رود. این بازار برای خرید اجناسی همچون تی‌شرت، شلوارک، شلوار‌های جین، کیف، چمدان، عینک‌های آفتابی، صابون‌های معطر و دیگر لوازم بهداشتی بسیار مناسب است.

بازار شبانه پاتایا

از پاتایا به راحتی و با تاکسی خود را می‌توانید به این بازار پاتایا برسانید. همچنین اگر ماشین داشته باشید از پارکینگ هم می‌توانید استفاده کنید و مکانی مناسب برای ماشین خود انتخاب نمایید. صرف نظر از ظاهر آن، این بازار مانند دیگر بازار‌ها به کار خود ادامه می‌دهد. برچسب قیمت‌ها در پاتایا تقریبا روی همه‌ اجناس زده شده است و قیمت‌ها در آن بسیار متنوع و کمی ارزان است. کیفیت اجناس در این مکان متفاوت می‌باشد و در این بازار از اجناس با کیفیت بسیار بالا تا اجناس تقلبی دیده می‌شوند. دستفروشان مخصوص فروش غذا به تعداد کمی در این بازار به چشم می‌خورند.

بازار شبانه‌ی پاتایا، یک بازار مسقف و مشهور در کشور تایلند می‌باشد. این بازار یک مرکز شناخته شده برای گردشگران تور پاتایا ارزان است. شما در این مکان با خیالی راحت و بدون نگرانی به خاطر جنس بی‌کیفیت می‌توانید یک خرید هیجان‌انگیز را تجربه کنید و سوغات‌های زیادی را برای آشنایان خود خریداری کنید. 

درحالی‌ که ممکن است در دیگر بازار‌ها در طول روز به خاطر گرما و تو در تو بودن مغازه‌ها اذیت بشوید، این بازار فضایی بسیار عالی برای خرید راحت و با آرامش دارد. از آنجایی‌که هرکدام از غرفه‌ها با فاصله از یکدیگر قرار دارند و راهرویی عریض میان غرفه‌های آن در دو طرف قرار گرفته و خبری از گرما و شلوغی در آن نیست و به راحتی می‌توانید به خرید خود ادامه دهید.

انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 236

به "بازار شبانه پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار شبانه پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید