بازدید از تایلند در ماه می

به گزارش تور تایلند، ماه مه شروع فصل توریستی توریستی را در تایلند با بیش‌ترین مقصد به ارمغان می‌آورد که به طور کلی شاهد کاهش شمار بازدیدکننده در زمانی است که دوره تعطیلات سانگکران در ماه آوریل تمام می‌شود . هتل‌ها و خطوط هوایی داخلی در تایلند اغلب در ماه می شروع به راه‌اندازی تبلیغات می‌کنند ، بنابراین معمولا ً برخی معاملات خوب در طول ماه وجود دارد .

بازدید از تایلند در ماه می

آب و هوای تایلند در ماه مه

ماه مه هنوز فصل داغ تایلند است ، اما افزایش میزان بارش در این ماه ، انتقال تدریجی به فصل بارانی است . این بدان معنا نیست که در طی اقامت شما در تور تایلند باران بیرحمانه خواهید دید ، اما برای برخی بارش باران‌های سنگین بالقوه در هر زمانی در ماه مه آماده باشید . در ماه می و ماه آن ماه است که در آن شما به احتمال زیاد از تهویه هوا در اتاق خود بیشتر لذت خواهید برد .

LocationAverage MinimumTemp. (°C)Average MaximumTemp. (°C)Average Rainfall (mm)
Bangkok2534190
Chiang Mai2334153
Hua Hin2533105
Ko Chang2432410
Ko Samui2633158
Krabi2532346
Pattaya2632177
Phuket2532345

کدام یک از بهترین جزیره تایلند یا ساحل ساحلی است که در ماه می از آن بازدید می‌کند ؟

هر کدام از این جزیره یا resort ساحلی که می‌توانید در ماه مه انتخاب کنید ، می‌توانید انتظار دیدن کمی باران را داشته باشید . سطوح Rainfall در طول این ماه در ساحل خلیج تایلند در مقایسه با ساحل آندامان کم‌تر است . متوسط میزان بارش در ساحل Andaman به علت اثرات باران‌های موسمی جنوب غربی بیشتر است . این امر معمولا ً در ماه‌های ژوئن تا سپتامبر از اقیانوس هند وارد می‌شود ، اما گاهی اوقات می‌تواند در اوایل ماه مه شروع شود . این امر منجر به سطوح بارش بیشتر در مقاصد از جمله پوکت ، کرابی و جزایر Trang می‌شود . سیلاب ممکن است torrential باشد و ممکن است با باده‌ای طوفانی و امواج بلند همراه باشد . برخی از خدمات قایق به جزایر دور افتاده در دریای آندامان به طور موقت در ماه مه تا اکتبر به حالت تعلیق در می‌آیند ، اما لازم به ذکر است که هر روز باران نمی‌آید . هنوز مقدار زیادی نور خورشید و دما بالا باقی مانده‌است .

ساحل خلیج تایلند تاثیر کامل موسمی جنوب غربی در ماه مه را برای بازدید از جزایر از جمله کو Samui کو، کو Pha کو و کو تائو ندارد . و در سرزمین اصلی ، هوا Hin و منطقه Cha نیز برای استراحت ساحلی یک انتخاب عالی هستند . در ساحل شرقی سطوح مختلفی از بارش باران با مقدار بسیار بالا در کو Chang و کو Samet و کو Samet وجود دارد .
تغییر بادها و طوفان‌های تابستانی می‌تواند ستاره دریایی که در فصل بارانی به آبه‌ای تایلند می‌رسد را ببینند . اکثر آن‌ها نسبتا ً بی‌ضرر هستند ، اما ستاره دریایی جعبه‌ای نیز می‌تواند ظاهر شود و چیزی است که باید از آن آگاه باشد . شناگران نیز باید به هر گونه پرچم هشداری در سواحل توجه کنند . در هر سال تلفاتی وجود دارد ، زیرا شناگران هیچ پرچم شنا را نادیده می‌گیرند و در جزر و مد به دام می‌افتند .

رویداده‌ای ماه مه و فستیوال‌ها در تایلند

شروع فصل بارانی در ماه مه / ژوئن اهمیت سنتی تایلند را دارد . اهمیت برنج در کشور با مراسم Royal سلطنتی در بانکوک جشن گرفته می‌شود . تاریخ مشخصی برای این رویداد وجود ندارد ، اما معمولا ً در ماه می اتفاق می‌افتد . The که کشت برنج در شمال شرقی تایلند برگزار می‌شود ، جشن‌های منحصر به فرد خود را پیش از فصل کاشت برنج با راکت‌های آماده و پر سر و صدایی برگزار می‌کنند که برای تشویق محصول خوب برگزار می‌شود .

در طول سال تعدادی از تعطیلات مذهبی مهم وجود دارد ، اما مهم‌ترین تعطیلات در تایلند Visakha روز است. تاریخ دقیق به ماه کامل بستگی دارد اما اغلب در ماه می اتفاق می‌افتد : روز Visakha Bucha سه رویداد تعیین‌کننده در زندگی لرد بودا قرار دارد : روزی که او متولد شد ، 35 سال بعد به روشن‌گری او رسید و 45 سال بعد از آن درگذشت . روز Bucha Bucha یک تعطیلی عمومی در تایلند است و محدودیت‌هایی در زمینه فروش الکل وجود دارد . اولین روزماه مه نیز یک روز تعطیل عمومی برای روز کارگر است .

انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 368

به "بازدید از تایلند در ماه می" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید از تایلند در ماه می"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید