باغ استوایی نانگ نوچ پاتایا

به گزارش تور تایلند، باغ استوایی نانگ نوچ، یکی از جاذبه‌های اصلی تور تور پاتایا برای بازدید است. این باغ بسیار جذاب و سرسبز است و محیطی آرامش بخش را برای بازدیدکنندگان خود فراهم می‌کند.

باغ استوایی نانگ نوچ پاتایا

اگر در سفر به پاتایای تایلند به دنبال مکانی هستید که با فضایی زیبا و امکانات متنوع شما را تا ساعت ها سرگرم سازد باغ استوایی نانگ نوچ در پاتایا یکی از بهترین گزینه هاست . در باغ نانگ نوچ با پوشش گیاهی غنی روبرو خواهید شد که به طور حتم برایتان بسیار جذاب و دلربا است این باغ بسیار زیبا و سرسبز بوده و از محیطی آرامش بخش برخوردار می باشد . اکثر ایرانیانی که در تور پاتایا شرکت می کنند بیشتر خود را به سرگرمی های شبانه و تفریح در سواحل این شهر اختصاص می دهند در صورتی که جاذبه های گردشگری تور پاتایا متنوع است و اگر این افراد بخواهند از تمام آن ها بازدید کنند نیاز به چندین روز زمان نیاز دارند .

باغ استوایی نانگ نوچ در پاتایا به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری تایلند در زمینی به مساحت 500 هکتار در کیلومتر 163 جاده سوخومویت در استان چونبوری گسترده شده و به راحتی توسط وسایل حمل و نقل عمومی و خصوص در دسترس می باشد . به دلیل بزرگی و وسعت باغ استوایی نانگ نوچ بهتر است دوچرخه کرایه کنید تا بتوانید تمام قسمت ها و زیبائی های آن را ببینید در واقع این منطقه کلکسیونی از انواع گونه های گیاهی است که شما با گشت و گذار در آن می توانید ساعت ها سرگرم باشید و از طبیعت بی نظیر ان لذت ببرید.

باغ نانگ نوچ هر روز از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر پذیرای مراجعه کنندگان است و روزانه گردشگران تور پاتایا زیادی به این مجموعه زیبا سر می‌زنند.

این باغ استوایی مرکزی علمی و یکی از برترین دیدنی های پاتایا است که در فاصله 18 کیلومتری جنوب این شهر قرار گرفته و مملو از انواع گل های ارکیده ، نخل های زیبا ، گیاهان تزیین شده و گل های گوناگون از اقصی نقاط جهان می باشد . این باغ زیبا و فوق العاده دارای قسمت های مختلفی است که باغ فرانسوی با طراحی متقارن و درختچه های کاملا آراسته و همچنین گروهی از خانه های سنتی تایلندی از جذاب ترین بخش های ان به شمار می آیند.

انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 1 آذر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 334

به "باغ استوایی نانگ نوچ پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باغ استوایی نانگ نوچ پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید