تور تایلند ارزان: باغ وحش چیانگ مای، تماشای پنگوئن و پاندا در تایلند!

به گزارش تور تایلند، باغ وحش چیانگ مای

با سفر به چیانگ مای در تایلند مطمئنا اولین جایی که برای بازدید به ذهنتان می رسد باغ وحش این شهر نیست اما پیشنهاد می کنیم در ادامه سفر حتما سری هم به باغ وحش چیانگ مای (Chiang mai Zoo) بزنید چون جای جالبی است. این باغ وحش 80 هکتار از دامنه های کوه Doi Suthep را فرا گرفته و در کنار حیات وحشی مجذوب کننده، چشم اندازی دیدنی هم از شهر دارد. برای آشنایی با باغ وحش چیانگ مای، در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

تور تایلند ارزان: باغ وحش چیانگ مای، تماشای پنگوئن و پاندا در تایلند!

با تور تایلند ارزان از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

به این باغ وحش که بروید می توانید از حدود 400 گونه از حیوانات مختلف مثل فیل ها، ببرها، شامپانزاها و کرگدن ها تماشا کنید. البته اینجا جاذبه های منحصربفرد زیادی هم دارد که یکی از آنجا قدم زدن در میان پرندگان و تماشا آن ها از نزدیک هست. یک آکواریوم مجذوب نماینده آب شیرین هم در گوشه ای از باغ وحش هست که ماهی های رنگارنگی دارد. تماشا دو خرس پاندای بامزه که در سال 2003 از چین به اینجا آورده شده اند هم از دیگر کارهای جالبی هست که با آمدن به اینجا می توانید تجربه اش کنید.

در باغ وحش چیانگ مای می توانید محیط طبیعی و حضور حیات وحش در کنارتان را کاملا احساس کنید چون بیشتر محوطه ها مثل قسمت زرافه و گورخر طوری ساخته شده اند که به راحتی نزدیک قفس حیوانات می شوید و حیوانات را در چند قدمی خودتان می بینید. در اینجا به شرایط نگهداری حیوانات اهمیت زیادی داده می گردد و حیوانات شاد و سالم هستد. جمعیت حیوانات این باغ وحش به متنوعی جمعیت آدم های شمال تایلند است! چون در آن گونه های متنوعی از حیوانات آسیای جنوب شرقی مثل ببر و بزهای نادر را می بینید. به غیر از حیوانات بومی، حیواناتی از سایر نقاط جهان هم در اینجا نگهداری می شوند حیواناتی مثل آلپاکا از آمریکای جنوبی، زرافه و گورخر از آفریقا، کانگرو و سگ دینگو از استرالیا و نوعی جغد اروپایی. از هیجان انگیز ترین بخش های این باغ وحش تماشا از محوطه پنگوئن هومبولت است مطمئنا تماشا پرندگان قطبی در جایی مثل تایلند از آن تجربه هایی است که هر جایی گیرتان نمی آید!

این باغ وحش خیلی بزرگ است و رفتن به آن یک جور طبیعت گردیه طولانی مدته! پس قبل از رفتن به آن با انواع محوطه های مختلف باغ وحش آشنا شوید تا مستقیم سراغ همان قسمتی بروید که علاقمند به تماشاش هستید. در نزدیکی ورودی، حیوانات کوچکتر در قفس های سنتی در میان گل های رنگارنگ استوایی نگهداری می شوند. در آنسوی ورودی یک محوطه بازی هست که گونه های مختلف حیوانات در آنجا در کنار هم آزادانه راه می فرایند و گردش می نمایند، می توانید در کنار این محوطه راه بروید و رفتار جالب حیوانات را نگاه کنید.

در پشت باغ وحش یک منطقه تفریحی در کنار دریاچه وجود دارد که مخصوص پیکنیک و استراحت است هر وقت خسته شدید به همین قسمت بروید. بخش های مختلف باغ وحش با یک راستا که از ورودی تا دریاچه کشیده شده به هم وصل می شوند البته این راستا خیلی طولانیه و اگر بخواهید همه راستا را پیاده بروید کمی خسته می شوید! از آن جایی که در داخل باغ وحش رفت و آمد ماشین ها آزاد است می توانید سوار ماشین شوید و از همه قسمت ها تماشا کنید.

منبع: chiangmai.بانکوک.com

منبع: الی گشت
انتشار: 1 فروردین 1401 بروزرسانی: 1 فروردین 1401 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 2026

به "تور تایلند ارزان: باغ وحش چیانگ مای، تماشای پنگوئن و پاندا در تایلند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور تایلند ارزان: باغ وحش چیانگ مای، تماشای پنگوئن و پاندا در تایلند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید