بهترین رستوران های ساموئی

به گزارش تور تایلند، ساموئی، یکی از بهترین جزایر کشور تایلند برای تجربه یک سفر هیجان‌انگیز است. در این مقاله شما را با بهترین رستوران‌های کشور تایلند در جزیره ساموئی آشنا خواهیم کرد. البته به این نکته نیز توجه نمایید که شناخت از رستوران‌ها قبل از سفر به این جزیره به شما خیلی کمک خواهد کرد.

بهترین رستوران های ساموئی

رستوران دی بودو یر

پارچه ابریشمی و یک فضای صمیمانه از مزیت‌های خوردن غذا در این رستوران در ساموئی هستند، این رستوران به شما این حس را خواهد داد که در خانه اشرافی خود بمانید. رستوران دی بودویر یک غذاخوری شیک و لوکس با یک سرآشپر فرانسوی است.

رستوران بر روی صخره های ساموئی

برای تجربه یک شام رمانتیک با سقفی از ستارگان داشته باشید، به شما توصیه می‌کنیم به سالن غذاخوری بر روی صخره ها بروید. می‌توانید بر روی ارشه استراحت نمایید و از نمای زیبای اقیانوس لذت گامل را ببرید.

رستوران استکت ساموئی

رستوران استکت با منویی متنوع در ساحل چاونگ قرار گرفته است و انواغ غذاهای امریکایی و انواع برگرها را برای میل کردن دارد. ساعت کاری این رستوران 11:00 تا 12:00 و 17:00 تا 19:00 است.

رستوران کوپ تای ساموئی

اگر به ساحل لامایی در تور ساموئی بروید، رستوران کوپ‌تای با یک فضای آرامش بخش روز شما را کامل خواهد کرد. سرویس عالی و غذای با کیفیت از مزایای این رستوران برای چشیدن طعم واقعی غذای تایلندی هستند.

رستوران تری تاپس

رستوران تری تاپس در آنانتارا لاوانا در شمال چاونگ قرار گرفته و در لیست بهترین رستوران‌های سامویی به شمار می‌رود. اگه علاقه دارید در فضایی جالب و آرام غذای خوبی میل نمایید به این رستوران در جزیره ساموئی که تنها 8 خانه درختی دارد، مراجعه نمایید.

رستوران باراکودا ساموئی

این رستوران در جزیره ساموئی با دکوراسیونی که دارد، می‌تواند یک انتخاب مناسب برای صرف غذا در تور ساموئی باشد. این رستوران با ذوق هنری، زیبا کاندید چندین جایزه شده و یک رستوران شیک با غذاهایی ارزان است. آشپز این رستوران آلمانی بوده و غذاهای آسیایی و اروپایی رو طبخ می‌کند.

انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 1 آذر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 234

به "بهترین رستوران های ساموئی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین رستوران های ساموئی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید