برنامه تمرین تیم ملی والیبال تغییر می نماید

به گزارش تور تایلند، تهران (پانا) - بعد از اعلام برنامه تیم ملی ایران در لیگ ملت های 2021، ولادیمیر آلکنو تاکید نمود برای حضور در این رقابت ها تغییر برنامه تمرینی را در دستور کار خود قرار خواهد داد.

برنامه تمرین تیم ملی والیبال تغییر می نماید

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات لیگ ملت ها (2021) درحالی از تاریخ 7 خرداد تا 6 تیرماه به میزبانی شهر ریمینی ایتالیا برگزار می گردد که تیم ملی والیبال مردان ایران از تاریخ 7 خرداد تا دوم تیرماه به ترتیب به مصاف ژاپن، روسیه، هلند، کانادا، ایتالیا، بلغارستان، آمریکا، صربستان، آلمان، استرالیا، برزیل، اسلوونی، فرانسه، لهستان و آرژانتین خواهد رفت.

ولادیمیر آلکنو سرمربی تیم ملی در واکنش به برنامه ایران در جریان لیگ ملت ها گفت: با توجه به این که 8 بازی ایران در لیگ ملت ها طبق زمان محلی، صبح هنگام برگزار می گردد، در یک هفته منتهی به اعزام تیم، برنامه تمرینی تیم ملی کاملا تغییر خواهد نمود.

بر این اساس، تمرینات تاکتیکی و توپی صبح ها برگزار می گردد و تمرین با وزنه، بدنسازی و زمان استراحت بازیکنان بعد ازظهر انجام خواهد شد تا بازیکنان با شرایط برگزاری مسابقات وفق پیدا نمایند.

آلکنو همچنین معتقد است برگزاری 8 بازی ایران در لیگ ملت ها در زمان صبح، اتفاق خوبی است. آن هم از این جهت که در المپیک 2021 توکیو چند بازی ایران به وقت محلی در ساعت 9 صبح برگزار خواهد شد. بنابراین تغییر زمان برگزاری تمرینات تیم ملی، عاملی خواهد شد تا بازیکنان از حالا خود را با شرایط مسابقه در المپیک وفق دهند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 31 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1400 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1654

به "برنامه تمرین تیم ملی والیبال تغییر می نماید" امتیاز دهید

1 کاربر به "برنامه تمرین تیم ملی والیبال تغییر می نماید" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه تمرین تیم ملی والیبال تغییر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید