برنامه جشنواره Lantern چیانگ مای 2017

به گزارش تور تایلند، برنامه جشنواره Lantern Yi در چیانگ مای به دنبال آن است که هر سال الگوی مشابهی را دنبال کند . با این حال ، امسال با یک رژه به جای دو رژه کمی متفاوت خواهد بود . مقامات محلی همچنین از مردم خواسته اند که تنها فانوس های آسمان را در شب واقعی لوی کراتونگ و پنگ یی را منتشر کنند که امسال در 3 نوامبر سقوط خواهد کرد. تقاضا این است که فانوس های ساعت 7 بعد از ظهر سوم نوامبر تا ساعت 1 صبح روز 4 نوامبر آزاد شوند . درخواست های مشابهی در سال های اخیر تنها به شدت به درون و اطراف چیانگ مای به وجود آمده است و در گذشته برای دیدن فانوس های آسمان که در هر سه شب از جشنواره آزاد شدند ، رایج بوده است . زمان رویداد زیر از اداره گردشگری دفتر تایلند در چیانگ مای است . از تجربیات قبلی ، زمان باید به عنوان راهنما انتخاب شود زیرا رویداده ای پنگ در چیانگ مای همیشه به زمان بندی عکس ها و اطلاعات مربوط به فستیوال Lantern Yi در چیانگ مای ادامه نمی دهند .

برنامه جشنواره Lantern چیانگ مای 2017

برجسته سازی اصلی - پنگ و لوی کراتونگ در چیانگ مای ، 2017

( 6 بعد از ظهر - 7 بعد از ظهر ) نورپردازی شمع و پایکوبی سنتی سنتی برای ادای احترام به بنای یادبود سه پادشاه . پس از آن مراسم افتتاحیه رسمی مراسم افتتاحیه مراسم 2017 - 2017 در موزه Lanna Folklife در مقابل بنای یادبود سه کینگز انجام گشت .

این شب لوی کراتونگ و پنگ می باگشت و روز اصلی برای شناور کردن کراتونگs و آزاد کردن فانوس های آسمان است .

رژه خیابان گرند کراتونگ از حدود ساعت 7 بعد از ظهر از دروازه Thapae آغاز می شود و پیش از رفتن turing به سمت رود چیانگ مای پیش از رفتن و رفتن به دفتر شهرداری چیانگ مای حرکت می کند . همچنین آتش بازی در این شب نمایش داده خواهد گشت .

رویداده ای رسمی - پنگ 2017

29 اکتبر - کنفرانس مطبوعاتی دولت چیانگ مای ، پنگ FestivalTime : 5 بعد از ظهر : 30 بعد از ظهر : 30 بعد از ظهر : موزه Lanna Folklife

2 نوامبر - روشنایی شمع ها با استفاده از Lanna danceTime سنتی : 6 بعد از ظهر : 6: 30 بامداد : سه بنای یادبود

2 نوامبر مراسم افتتاحیه رسمی - پنگ Yi : 7 pmvenue : موزه Folklife Folklife

2 نوامبر - شمع های روشن اطراف شهر moatTime : ساعت 7: 30 بعد از ظهر - 11 pmvenue : همه دروازه های شهر

2 نوامبر - 5 شمع روشن برای عبادت لرد Buddhatime : 7 بعد از ظهر - 11 pmvenue : سه بنای یادبود

2 نوامبر - 3 Lanna روستایی در اطراف شهر قدیمی شهر moattime : 7 بعد از ظهر - 9 pmvenue : دروازه های شهر قدیمی

2 نوامبر - 3 آقا و دوشیزه Yee Peng : 7 بعد از ظهر - 11 pmvenue : موزه Lanna Folklife

2 نوامبر - 3 مراسم مذهبی برای Phra Sirimangalajarntime : 10 صبح تا 11 pmvenue : جامعه بودایی چیانگ مای

2 تا 4 نوامبر مرحله muscial برای ترویج یک festivaltime آزاد الکل : 6 بعد از ظهر - midnightvenue : اولین کلیسای چیانگ مای ( نزدیک پل Nawarat )

3 نوامبر مراسم Worshipping به the : 08.09 am : 10.30 amvenue : Pagoda سفید و رودخانه Ping

3 نوامبر sermons در 8 شهر templestime : 6 صبح تا 8 pmvenue : وات Suan Dok ، وات Jet ، وات Chai ، وات Bupparam ، وات Mongkol ، وات Nuntaram ، وات Rampeung

3 نوامبر - شب لوی کراتونگ و پنگ می باگشت . شب و اواخر شب ( مقامات از مردم خواستند تا فانوس های آسمان را بین ساعات 7 بعد از ظهر و 1 صبح در این شب آزاد کنند : رودخانه پینگ .

مکان های مردمی برای شناور گشتن و راه اندازی فانوس های آسمان شامل منطقه پل Nawarat ، پل آهنی ( معروف به " Saphan Lek ) و " وات چای " هستند .

4 نوامبر گراند کراتونگ street : 7 بعد از ظهر - 11 pmvenue : Thapae گیت به دفتر شهرداری چیانگ مای

4 نوامبر نمایش آتش بازی به افتخار اعلیحضرت : ساعت 7: 30 بعد از ظهر به ساعت 9: 30 بعد از ظهر : tbc ( معمولا در نزدیکی اداره شهرداری و رودخانه پینگ )

از 1 تا 5 نوامبر ، تعدادی از معابد در اطراف چیانگ مای میزبان سخنرانی های مذهبی هستند و محوطه معبد با فانوس و شمع را تزئین می کنند . این ها عبارتند از وات لین لین و " لاک Molee " . معمولا ً decorations فانوس در تمام دروازه های شهر و قسمت جلوی بنای یادبود سه شاه وجود دارد .

علاوه بر رویداده ای رسمی که در اینجا ذکر گشت ، چندین رویداد محلی دیگر نیز وجود خواهد داشت . هیچ اشاره ای در لیست رسمی مراسمی که معمولا ً در وات Phan تائو ، معبد کوچک مجاور Wat Chedi در قلب ناحیه شهرک قدیمی رخ می دهد ، وجود ندارد . اگر شما در چیانگ مای هستید ، ارزش بررسی با وات Phan تائو در انسان به این دلیل است که در سال های گذشته این یک رویداد زیبا برای شرکت در مراسم مذهبی بود که در پی آن راهبان تازه کار فانوس های آسمان را رها کردند ( عکس بالا را ببینید ) . در سال های گذشته ، برخی از رویداده ای پنگ در دروازه Thapae برگزار گشتند ، اما این موضوع در لیست برنامه 2017 ذکر نگشته است . هتل ها و رستوران ها نیز رویداده ای خاص خود را به نمایش می گذارند و در محله های محلی خانه ها و فانوس ها و شمع های آن را می بینید .
محبوب ترین مکان ها در شب پنگ / لوی کراتونگ در کناره های رود پینگ در ناحیه پل Nawarat ، پل آهنی معروف به " Saphan Lek ) و وات چای بیشتر در مورد فستیوال Lantern یی Peng در اینجا هستند .

جشنواره Lantern Yi در چیانگ مای آزاد است تا در آن شرکت کند و همیشه هم بوده است . یک خبر جداگانه از فانوس در آسمان وجود دارد که در مای جو رخ می دهد که بازدیدکنندگان آن را برای رفتن به آنجا پرداخت می کنند . این رویداد به طور خصوصی توسط یک بودایی جنجالی به نام " Mae " در اینجا برگزار می شود .

انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 371

به "برنامه جشنواره Lantern چیانگ مای 2017" امتیاز دهید

1 کاربر به "برنامه جشنواره Lantern چیانگ مای 2017" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه جشنواره Lantern چیانگ مای 2017"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید