بهترین جاذبه های بانکوک

به گزارش تور تایلند، بانکوک با جاذبه های فراوانی که دارد یکی از بهترین جاذبه‌های شهرهای توریستی کشور تایلند برای بازدید می‌باشد. در این مقاله شما را با بهترین جاذبه‌‌های این شهر آشنا خواهیم کرد.

بهترین جاذبه های بانکوک

بازار شناور بانکوک

مکانی است که در آن محصولات‌، اغلب میوه‌ها ،سبزیجات و غذاهای پخته شده تایلندی روی قایق فروخته می‌شوند. مشهور‌ترین بازار شناور، بازار domnoen saduak است که در راچا بوری‌، 80 کیلومتری جنوب غربی بانکوک قرار گرفته است. بر روی کانال آب که در سال 1868 به دستور پادشاه رامای چهارم برای سهولت در سفرهای آبی بین شهری ساخته شده است، محلی بسیار جذاب برای گردشگران تور تایلند است.

کاخ پادشاهی بانکوک

کاخ بزرگ مجموعه‌ای از ساختمانهای سلطنتی، در بانکوک که از قرن هجدهم میلادی تا کنون، محل اقامت رسمی پادشاهان آن کشور بوده‌است. ساخت این مجموعه ساختمانی، از سال 1782 میلادی، آغاز شده و بطور مداوم، گسترش یافته‌است. هنگامی که پادشاه رامای اول، بانکوک را به پایتختی برگزید، تصمیم به بنای کاخی نوین، به عنوان مرکز دولت و محل اقامت خویش نمود. بدین ترتیب، ساخت و ساز برجی زرین، در روز ششم ماه می در سال 1782 میلادی، آغاز شد.

رودخانه گوای بانکوک

رودخانه کوای که به دلیل پل روی آن شهرت جهانی دارد واقع در 130 کیلومتری غرب بانکوک میباشدو اما شهرت این پل به آن جهت است که در زمان جنگ جهانی دوم، نزدیک به 16 هزار اسیر جنگی نیروی متحدان به هنگام ساخت خط آهن مرگ بر روی این پل، جان خودرا از دست دادند.

پارک ملکه سیرکیک بانکوک

پارک ملکه سیرکیت بانکوک به مناسبت شصتمین سالروز تولد ملکه ساخته شده و بسیار زیبا و مکانی آرامش بخش است. دارای استخری بزرگ با 3 فواره می باشد و مجموعه ای زیبا از درختان تایلند و دیگر کشورها را دارد. پارک با امکانات ورزشی مانند زمین تنیس، استخر شنا، زمین فوتبال و امکانات رفاهی دیگر است وانواع خاصی از گیاهان و نیلوفر آبی در این پارک قرار دارد.

پارک سلطنتی رامای نهم بانکوک

در سال 1987 و برای بزرگداشت شصتمین سال تولد پادشاه بومیبول آدولیادج افتتاح شد. این پارک زیبا به محلی برای تحقیقات گلکاری و گیاه شناسی به کار می رود. و دارای یک موزه است که زندگی پادشاه را به نمایش در می‌آورد. این محل فضایی سبز به مساحت 80 هکتار دارد. و همچنین دارای دریاچه زیبا و بزرگی می باشد.در تور تایلند ما شرکت کنید تا مسافرتی خاطره انگیز را برای شما فراهم کنیم.

انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 335

به "بهترین جاذبه های بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین جاذبه های بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید