بهترین جاذبه های پاتایا برای بازدید

به گزارش تور تایلند، شهر ساحلی پاتایا علاوه بر ساحل جاذبه‌هایی دارد که بر هر گردشگری می‌تواند قابل قبول باشد. در این مقاله شما را با جاذبه‌هایی آشنا خواهیم کرد که بعد از بازدید از سواحل این شهر سری به آنها بزنید.

بهترین جاذبه های پاتایا برای بازدید

جزیره مرجان پاتایا

یکی از مهم ترین جاذبه های پاتایا، سفری یک روزه به جزیره مرجان است. این جزیره که با شهر ساحلی پاتایا حدود 7 کیلومتر فاصله دارد، دارای سواحل شنی سفید است و هرروز صبح لنج هایی به طرف آن حرکت کرده و بعداز ظهر بازمی گردند. طی این مسیر با لنج، 45 دقیقه و با قایق موتوری، 15 دقیقه است. محیط این جزیره بسیار آرام، سواحل آن بسیار زیبا و آب های آن دارای مرجان های عالی می‌باشد. در تور پاتایا می‌توانید به بازدید جاذبه‌هایی بروید که بسیار زیبا و دیدنی هستند.

پاتایا مینی سیام دیسکو پاتایا

پارک مینی سیاموقتی که از جاده بین شهری به سمت شهر ساحلی پاتایا حرکت می کنیم در آستانه خیابان ورودی به پاتایا مجموعه ای بزرگ توجه مارا به خود جلب می کند که نام آن "مینی سیام" است. در این مجموعه عده ای از هنرمندان کهنه کار تایلند ، در فضایی بزرگ و سرسبز آثار زیبایی از سمبلهای نمادین کشورهای دنیا را گرد هم آورده اند و در واقع مینی سیام یک mini world است.

باغ وحش ببرها در پاتایا

پاتایا دختر کنار ببراین باغ وحش دارای بیش از 200 ببر بنگال و صد هزار تمساح است و در کنار آن نیز دارای گونه های مختلفی از حیوانات دیگر است که سرگرمی های متعددی را برای گردشگران فراهم می کند. در این باغ وحش، ببر ها نمایش های زیبایی از جمله پریدن از حلقه های آتش و راه رفتن روی طناب را در سیرک اجرا می کنند. تمساح های این مکان نیز هر روز چندین نمایش دارند و فیل ها نیز گردشگران تور پاتایا را ماساژ می دهند.

انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 1 آذر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 341

به "بهترین جاذبه های پاتایا برای بازدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین جاذبه های پاتایا برای بازدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید