بهترین موزه های بانکوک

به گزارش تور تایلند، برای این که در تور تایلند بتوانید با فرهنگ و تاریخ کشور تایلند آشنا شوید بهتر است سری  به موزه‌های این کشور بزنید. در این مقاله شما را با بهترین موزه‌های شهر بانکوک آشنا خواهیم کرد.

بهترین موزه های بانکوک

موزه ملی بانکوک

در این موزه گردشگران تور تایلند دید شفافی به فرهنگ این کشور پیدا کنند. از بخش های دیدنی این موزه می شود به کلکسیون هنرهای مختلف عهد سوخوتای و یا عبادتگاه Buddhaisawan اشاره کرد. در  طی سفر خود به این کشور به شما توصیه می‌کنیم بازدید از این موزه را در برنامه سفر خود قرار بدهید.

خانه جیم تامپسون (Jim Thompson House)

در اوایل قرن بیستم بود که یک فرد آمریکایی به اسم جیم تامپسون صعنت ابریشم تایلند را زنده کرد و انقلابی درآن بوجود آورد، گرچه ناپدید شدن مرموز او در سال 1967 که هنوز دلیلش مشخص نشده است سوال های زیادی به وجود آورده است. خانه ساخته شده از چوب ساج به شیوه تایلندی او امروزه در معرض بازدید عموم قرار گرفته‌اند و دارای اتاق های فراوانی می‌باشد که همگی با کلکسیون های هنری مختلف از کشورهای تایلند، کمبوجیه، چین و برمه تزیین شده‌اند.

کاخ سوآن پاکاد

این موزه قبلا به عنوان اقامت گاه اعضای خاندان سلطنتی استفاده می شود ولی امروزه این خانه های سنتی تایلندی حاوی مجموعه های هنری نفیسی در بانگکوک به شمار می روند. این موزه چیزی بیشتر از نقاشی و کنده کاری های روی دیوار نشان می دهد چون دارای چیزهای قدیمی و بسیار عتقیه ای است که در کمتر محلی نظیر آن ها را مشاهده می کنید از جمله آلات موسیقی قدیمی، انواع سلاح های باستانی و ظروف شیشه ای که همگی شما را با زندگی خاندان سلطنتی آشنا می کنند.

موزه سیام

اجازه ندهید در تور تایلند معماری نئوکلاسیک این موزه شما را گول بزند چون این موزه دارای معماری مدرن خانه تاریخچه فرهنگی تایلند به شمار میرود که می تواند هر فردی را شگفت زده کند. اگر در این موزه از شما خواسته شد که به درون یک یخچال پا بگذارید شگفت زده نشوید.

انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 336

به "بهترین موزه های بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین موزه های بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید