برترین هتل های بانکوک برای اقامتی چند روزه

به گزارش تور تایلند، آشنایی با برترین هتل های بانکوک

بانکوک معمولا اولین مقصد گردشگرانی است که راهی تایلند می شوند تا سفری تکرارنشدنی داشته باشند. در سال های اخیر این کشور یکی از مقاصد اولیه گردشگری در جهان بوده است و روزبه روز نیز هواداران بیشتری پیدا می نماید. استقبال زیاد گردشگران از بانکوک باعث شده تا اقامت گاه های متفاوتی از مقرون به صرفه تا گران گرفته و از معمولی تا لوکس گرفته در اختیار گردشگران باشد. در ادامه بعضی از محبوب ترین هتل های بانکوک را معرفی می کنیم.

برترین هتل های بانکوک برای اقامتی چند روزه

1- گرند سنتر پوینت هتل ترمینال21 - Grande Centre Point Hotel Terminal21

این هتل بی نظیر و 5 ستاره بانکوک در قلب بانکوک قرار گرفته و بسیار معروف است. امکانات وای فای آن در کل هتل رایگان است و اتاق هایش تمام امکانات هتل های سطح بالا را دارد. وان آبگرم، استخر در فضای باز و زمین بازی تنیس و مینی گلف از دیگر امکانات هتل است.

گرند سنتر پوینتبه فرودگاه سووارنا بهومی هم تقریبا نزدیک است. علاقمندان به شب زنده داری در واتانا هم دغدغه ای ندارند چون که هتل به این مکان نزدیک است. ترمینال 21، سیتیبرگ بانکوک، چوویت گاردن، نشنال ورزشگاه، گرند پلس، شهر پنل بانکوک، معبد کوه طلایی و مگا بنگنا هم در فاصله کمی از این هتل قرار گرفته است.

رزرو هتل گرند سنتر پوینت هتل ترمینال21 - Grande Centre Point Hotel Terminal21

2- هتل سیاما سوخوم ویت20 - Syama سوخومویت 20

هتل سیاما در منطقه خلونگ تویی در بانکوک واقع شده و 4 ستاره است. این هتل در نزدیک کنوانسیون مجلس بوده و میهمانان بسیاری به آن تردد می نمایند. این هتل دارای استخر سرپوشیده است و ساحل قرار گرفته؛ چشم انداز آن مسافران بسیاری را به خود جلب می نماید.

اتاق های هتل امکانات متداول هتل های 4 ستاره را دارد. فرودگاهسووارنا بهومی به این هتل نزدیک است که مزیتی برای گردشگران به شمار می رود. این هتل برای دوستداران تفریحات ساحلی جای بسیار مناسبی است و کارکنان آن در هر زمینه بخصوص تفریحات ساحلی به مسافران اطلاعات خوبی می دهند.

رزرو هتل سیاما سوخوم ویت20 - Syama سوخومویت 20

3- هتل کانتیننت بانکوک بای کام پازهاسپیتالیتی - The Continent بانکوک by Compass Hospitality

این هتل لوکس و زیبای 5 ستاره، منظره ها طبیعی زیبایی از بانکوک را به نمایش می گذارد. هتل زیبای بانکوک برای گردشگران دوستدار جاذبه های این شهر انتخاب مناسبی است. این هتل در فاصله کوتاهی از مرکز خرید ترمینال 21 و ایستگاه مترو سوخومیت واقع شده است.

درون اتاق های آن هر روز به یک شکل تزیین می گردد و همه امکانات یک هتل خوب و البته گران را داراست. برای رسیدن به قطار آسوکه از این هتل تنها باید دو دقیقه پیاده روی کنید. هتل بعلاوه به مراکز دیدنی بسیاری از جمله معبد کوه طلایی، ورزشگاه ملی، گرند پلس و ستون شهر بانکوک نزدیک است.

رزرو هتل کانتیننت بانکوک بای کام پازهاسپیتالیتی - The Continent بانکوک by Compass Hospitality

4- هتل وستین گرند ساخومویت - The Westin Grande سوخومویت

این هتل 5 ستاره نمایشگاه، سینما و مرکز تناسب اندام هم دارد، هتل ساخومویت بانکوک، نزدیک مرکز کنوانسیون ملی قرار گرفته است. این هتل دارای استخر روباز است و نمای شهر از آن بسیار زیباست. اینترنت رایگان در تمام بخش های هتل در اختیار مسافران است و اتاق های آن برترین تجهیزات را دارند.

مرکز سیام پاراژون در نزدیکی هتل گراند سوخومیت، قرار گرفته و فرودگاه سووارنا بهومی هم با این هتل فاصله چندانی ندارد. منظره ها این شهر از درون این هتل دیدنی است. فاصله هتل تا بسیاری از مراکز دیدنی شهر کم است و وسایل حمل و نقل عمومی در نزدیکی هتل در دسترس است.

رزرو هتل وستین گرند ساخومویت - The westin Grand سوخومویت

کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بانکوک:

احتمالا این مطلب را هم بپسندید:

منبع: فلای تودی
انتشار: 18 آذر 1401 بروزرسانی: 18 آذر 1401 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 2202

به "برترین هتل های بانکوک برای اقامتی چند روزه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین هتل های بانکوک برای اقامتی چند روزه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید