بهترین پارک های آبی تایلند

به گزارش تور تایلند، یکی از بهترین تفریحاتی که به شما توصیه می‌کنیم در تور تایلند باید به بازدید آن بروید، بهترین پارک های آبی تایلند است. در این مقاله شما را با بهترین پارک های آبی تایلند آشنا خواهیم کرد.

بهترین پارک های آبی تایلند

پارک آبی اسپلش جانگل (Splash Jungle) در تور تایلند

اگر می‌خواهید لحظاتی هیجان‌انگیز را در تور تایلند سپری کنید، می‌توانید در تور تایلند به بازدید این پارک بروید. این پارک در ساحل مای خائو در جنوب تایلند بروید. در این پارک، سرسره های آبی پیچ درپیچ و بلند آماده هستند تا شما را مهمان کنند به لحظاتی شیرین و مهیج. در کنار همه این وسایل، نجات غریق هایی حرفه ای مراقب ایمنی شما هستند. این پارک هر روز از ساعت 10 صبح تا 18:00 باز است.

پارک آبی فانتاسیا لاگون (Fantasia Lagoon) در تور تایلند

اگر تصمیم به رفتن به این پارک آبی را دارید می توانید تجربه خرید و تفریح را در کنار هم داشته باشید چون این پارک بر روی پشت بام مرکز خرید Mall Bangkae قرار دارد. معمولا گردشگران از وجود این پارک زیبا خبر ندارند به همین دلیل وقتی به داخلش بروید بیشتر خود مردم تایلند را در آن می بینید. این پارک در مقایسه با دیگر پارک های آبی معروف تایلند به بانکوک نزدیک‌تر می‌باشد.

پارک آبی رامایانا (Ramayana) در تور پاتایا

رامایا، پارک آبی بزرگی می‌باشد و یکی از بهترین جاذبه های تور پاتایا به شمار می‌رود که در محیطی زیبا و تماشایی در ناحیه سیلورلیک (Silverlake) در جنوب پاتایا قرار دارد. این پارک با مساحت 1844 متر مربع یکی از بزرگ ترین پارک های آبی تایلند است و در آن می توانید با 50 سرسره و دیگر وسایل آبی تفریحاتی فراموش نشدنی داشته باشید. در گوشه ای از پارک استخر سرپوشیده کوچکی برای کودکان وجود دارد که فرزندتان را می توانید برای بازی به این مکان بیاوردید و دیگر نیازی نیست در تور تایلند به فکر تفریح کودکان خود باشید.

انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 22 تیر 1400 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 290

به "بهترین پارک های آبی تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین پارک های آبی تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید