تسلیت رئیس دانشگاه آلبرتا در پی سانحه سقوط هواپیما (

به گزارش تور تایلند، رئیس دانشگاه آلبرتای کانادا فقدان 10 عضو این موسسه دانشگاهی را در سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی در ایران تسلیت گفت.

تسلیت رئیس دانشگاه آلبرتا در پی سانحه سقوط هواپیما (

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تمکن مالی برای ویزای دانشجویی استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرگزاری مهر، دیوید توربین رئیس دانشگاه آلبرتای کانادا در سخنرانی گفت: متاسفم بگویم دانشگاه آلبرتا 10 نفر از اعضای خانواده خود را در سقوط غمبار هواپیما در ایران از دست داده است. به نیابت از دانشگاه آلبرتا به تمام آنهایی که از این حادثه متاثر شده اند تسلیت عرض می کنم.

وی اضافه کرد: کلمات به تنهایی نمی تواند بیانگر حزن و اندوهی باشد که ما در این دانشگاه حس می کنیم. ما خانواده ای نزدیک به هم هستیم و زمانی که هر کداممان با چنین فقدان بزرگی روبرو می گردد، بسیار اندوهگین می شویم.

به گزارش مهر، صبح روز گذشته 18 دی ماه بر اثر سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی، تعداد زیادی از دانش آموختگان دانشگاه های برتر کشور و دانشجویان دانشگاه کانادا جان خود را از دست دادند.

به دنبال این سانحه دلخراش، پرچم کشور کانادا بر فراز برج صلح مجلس این کشور، به حالت نیمه برافراشته درآمده است.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

منبع: عصر ایران
انتشار: 9 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 181

به "تسلیت رئیس دانشگاه آلبرتا در پی سانحه سقوط هواپیما (" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسلیت رئیس دانشگاه آلبرتا در پی سانحه سقوط هواپیما ("

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید