تفتیان هر سه طلای خود را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد

به گزارش تور تایلند، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون دوومیدانی، حسن تفتیان دارنده سه مدال طلای مسابقات جایزه بزرگ آسیا در بازگشت به شهر مقدس مشهد مورد استقبال مسئولان ورزشی این استان قرار گرفت.

تفتیان هر سه طلای خود را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد

در مراسم استقبال از قهرمان مسابقات جایزه بزرگ آسیا، صبوریان مدیرکل ورزش و جوانان استان مشهد، فخریان و صیامی رئیس و دبیر هیات دوومیدانی خراسان رضوی حضور داشتند و بابت کسب سه مدال طلا از حسن تفتیان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

در پایان این مراسم تفتیان اعلام کرد که هر سه مدال طلای خود در مسابقات جایزه بزرگ آسیا را تقدیم موزه آستان قدس رضوی می کند.

مراسم اهدای رسمی مدال های طلای حسن تفتیان به موزه آستان قدس رضوی، طی روزهای آینده با حضور این ورزشکار و مسئولان هیات دوومیدانی خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

لازم به یادآوری است که در مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آسیا در کشور تایلند، تیم ملی دوومیدانی ایران پیروز به کسب 14 مدال(5 طلا، 3 نقره و 6 برنز) شد.

این پیروزیت در شرایطی بدست آمد که حسن تفتیان پیروز ترین ملی پوش ایران در این رقابت ها در دوی 100 متر توانست سه مدال طلا را به دست بیاورد. تفتیان در نخستین مرحله با رکورد 10.24 به مقام نخست رسید و رکورد مسابقات را در این ماده ارتقا بخشید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 76

به "تفتیان هر سه طلای خود را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفتیان هر سه طلای خود را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید