تفریحات مفت و مجانی در نیویورک

به گزارش تور تایلند، نیویورک فعالیت و تفریح های زیادی دارد که خیلی از گردشگران و مسافران می توانند بدون پرداخت هزینه و به صورت رایگان آنها را امتحان نمایند.

تفریحات مفت و مجانی در نیویورک

نیویورک امریکا یکی از مقاصد عالی گردشگری است اما مشکل این است که هم پرواز مستقیم به آنجا از ایران وجود ندارد و هم هزینه تفریحات، تفریح و خرید در آنجا گران تمام می گردد. خوشبختانه، با وجود تمام گرانی های موجود فعالیت های شگفت انگیزی هستند که شما می توانید آنها را بدون پرداخت حتی یک دلار تجربه کنید.

با فوت وفن همراه باشید تا لیست این مکان ها و تفریحات مجانی را بیاموزید.

موزه هنرهای برانکس

هنر در نیویورک بسیار مورد توجه و فراگیر است و برای این منظور گالری ها و موزه های بسیار زیادی وجود دارد. موزه هنرهای برانکس (Bronx Museum of the Arts) تنها یکی از آنهاست. این موزه در هنرهای معاصری که منشأ آنها فرهنگ های گوناگون هستند تخصص دارد. حتماً از این موزه تماشا کنید. راستی، از قلم نیاندازید که دوشنبه ها و سه شنبه ها موزه تعطیل است.

با بیگ اپل گریتر گردش کنید

سازمان بیگ اپل گریتر (Big Apple Greeter) در سال 1992 به وسیله لین بروکس پایه گذاری شد. وی این سازمان را برای یاری به بازدیدکنندگان و گردش و بازدید رایگان از شهر بنیان نهاد. خوشامدگویان به گردشگران معمولاً داوطلبانی هستند که عشق به این شهر را با گردشگران به اشتراک می گذارند؛ مثل خیلی از کسانی که برای اولین بار به نیویورک سفر نموده اند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد، به وب سایت http://bigapplegreeter.org/visitors مراجعه کنید.

باغ گیاهشناسی نیویورک

اگر دلتان می خواهد از طبیعت لذت ببرید، باغ گیاهشناسی نیوریورک (New York Botanical Garden) درست همان جایی است که دنبالش می گشت. به گفته راهنمای رسمی وب سایت این تفریحگاه زیبا و باصفا، در این باغ که حدود 250 هکتار وسعت دارد بیش از یک میلیون گیاه کاشته شده و مرکزی برای مطالعه و تحقیق، تفرج و کشف زیبایی های طبیعت است. مردم می توانند در سرتا سر این باغ قدم بزنند و اطلاعات بیشتری را در خصوص گیاهان یاد بگیرند. باغ وحش برانکس نیز در همان نزدیکی است منتها این یک مورد دیگر رایگان نیست و باید در ازای بازدید از حیوانات پول بپردازید.

شرکت در ضبط برنامه تلویزیونی

برنامه Daily Show که مجری آن ترِوُر نوح است معمولاً در خیابان یازدهم پلاک 733 ضبط می گردد (بین خیابان های 51 و 53 غربی در نیویورک).

برای گرفتن بلیت می توانید به وب سایت showclix.com مراجعه کنید. یادتان باشد اول از همه درخواست بدهید. به گزارش رسمی راهنما، فیلم برداری از دوشنبه تا پنج شنبه حدود ساعت 6 عصر شروع می گردد و تا 7:15 انتها می پذیرد.

پارک مرکزی

سفر به نیوریورک بدون بازدید و گشت و گذار در پارک مرکزی هیچ است. پارک مرکزی در منهتن نیویورک واقع شده است. این پارک یکی از پربازدیدترین و شلوغ ترین پارک های امریکاست که در سال 2013 بیش از 40 میلیون نفر بازدیدکننده داشته و از جمله مکان هایی است که بیشترین دفعات فیلم برداری در آنجا اجرا شده است.

منبع: فوت و فن / iol.co.za
انتشار: 20 مرداد 1401 بروزرسانی: 20 مرداد 1401 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 2147

به "تفریحات مفت و مجانی در نیویورک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفریحات مفت و مجانی در نیویورک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید