تفریحاتی که در پاتایا در انتظار شما هستند

به گزارش تور تایلند، تفریحات منحصربه‌فرد و هیجان‌آوری که در شهر پاتایا به چشم خود مشاهده خواهید کرد از دلایلی هستند که گردشگران بسیاری را به سوی این شهر جذب می‌کنند. در این مقاله شما را با جالب‌ترین تفریحات این شهر در کشور تایلند پرداخته‌ایم.

تفریحاتی که در پاتایا در انتظار شما هستند

تئاتر آلانگ‌کارن در پاتایا

تئاتر آلانگ‌کارن (ALANGKARN)، از بهترین جاذبه‌های پاتایا برای صرف شام و تماشای نمایش‌های تایلندی می‌باشد. استیج این تئاتر به قدری بزرگ می‌باشد که فیل‌ها را هم وارد نمایش خواهد کرد. آلانگ‌کارن بزرگترین تئاتر فرهنگ حماسی در پاتایا به شمار می‌رود که هر شب، بهترین برنامه‌ها را برای اجرا در تور پاتایا ارزان درخواهد آورد.

پرواز میمون درازدست در پاتایا

پرواز میمون درازدست (Flight of the Gibbon)، یک تفریح عالی با الگوگیری از پرواز میمون‌های درازدست می‌باشد. برای تجربه این تفریح مهیج در پاتایا می‌توانید به پارک Flight of the Gibbon بروید. این پاک تنها یک ساعت با پاتایا فاصله دارد.

فیل سواری در پاتایا

از بهترین روستاهای پاتایا، می‌توان روستای فیل‌ها را نام برد که امکان یادگیری در مورد فیل‌ها، سواری و  تماشای این موجودات را برای شما فراهم خواهد کرد. این تفریح یکی از بهترین کارهایی می‌باشد که به شما توصیه می‌کنیم در این روستا انجام بدهید، غذا دادن به فیل‌ها می‌باشد. نمایش‌هایی که به همراه فیل‌ها اجرا می‌شود بی‌شک از بهترین‌ها خواهد بود.

تور غواصی شرکت Dive In Pattaya

غواصی در آکواریوم از بهترین جاذبه‌های شهر پاتایا کشور تایلند است. در هنگام غواصی این اجازه به شما اجازه خواهد داد تا به حیوانات دریایی همچون لاک‌پشت‌ها، سفره‌ماهی‌ها و حتی کوسه‌ها نزدیک شده و آن‌ها را لمس نمایید. تجربه‌‌ای بیسیار جالب از دنیای زیرآب هم برای افراد مبتدی و هم برای حرفه‌‌ای‌‌ها نیز در تور ارزان پاتایا مناسب است.

انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 237

به "تفریحاتی که در پاتایا در انتظار شما هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفریحاتی که در پاتایا در انتظار شما هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید