تمجید استاندار از عملکرد دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود

به گزارش تور تایلند، خبرنگاران/سمنان استاندار سمنان به تمجید از عملکرد دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود در مهار فرایند شیوع بیماری عالمگیر کووید19 پرداخت و با اشاره به فرایند افزایشی این بیماری در بعضی مناطق از مسوولان این دانشگاه خواست مردم را به رعایت بیشتر پرتکل های بهداشتی ترغیب نمایند.

تمجید استاندار از عملکرد دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

علی رضا آشناگر در ملاقات رئیس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان با قدردانی و تشکر از اهتمام و کوشش مجموعه کادر بهداشت و درمان استان در دو دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان و شاهرود اظهار کرد: در مقطعی که به واسطه شیوع کرونا همگی دچار غافلگیری شدیم ، کادر بهداشت و درمان با سپری کردن روزهایی سخت اقدامات ارزشمندی را در راستای کنترل و درمان این بیماری به انجام رساند .

وی کارنامه هر دو دانشگاه علوم پزشکی استان رای خوب و قابل قبول ارزیابی کرد و ادامه داد: با کوشش مجموعه نیروهای حوزه بهداشت و درمان استان ، فرایند شیوع این بیماری کنترل و بسیاری از آمارهای ابتلا و مرگ و میر ناشی از این ویروس خطرناک کاهش یافت.

آشناگر با اشاره به موقعیت جغرافیایی و همجواری استان با هشت استان عظیم کشور گفت: علی رغم اینکه تمامی استان های همجوار ما جزو کانون های شیوع کرونا در دوران پیک این بیماری بودند اما با ورود خوب دو دانشگاه علوم پزشکی استان ، خوشبختانه نگرانی خاصی ایجاد نشد و فرایند شناسایی و درمان بیماران به صورت متعادل سپری شد.

استاندار سمنان همچنین به نمودارهای شیوع این بیماری در استان اشاره و اظهار کرد: نمودارهای احصاء شده در سطح استان حکایت از سیر نزولی فرایند بیماری داشت اگرچه در مقاطعی نیز فراز و نشیب های موردی در استان وجود داشت.

وی با اشاره به از سرگیری فرایند صعودی کرونا در بسیار از استان ها گفت: با توجه به فرایند صعودی ابتلا به این ویروس در سطح کشور، ضروری است تا مردم استان سمنان نیز به هشدارهای پزشکی توجه نموده و با مراعات نکات بهداشتی در کنترل و کاهش شیوع این بیماری ایفای نقش نمایند.

آشناگر در ادامه با اشاره به سخنان رئیس جمهور مبنی بر ضرورت توجه به شرایط مالی مردم، به موازات کنترل کرونا گفت: نمی توان با اعمال فشار و ایجاد محدودیت های مختلف موجب ایجاد ضرر و زیان به مردم شد، لذا باید ضمن بالابردن سطح آمادگی ها به دنبال ارائه راهکارهای مناسب برای کنترل این بیماری باشیم تا مردم ضمن انجام امور روزمره و زندگی عادی خود از گزند این بیماری نیز دور بمانند.

استاندار سمنان همچنین از مدیران دانشگاه های علوم پزشکی استان خواست برنامه و راهکارهای خود را جهت کنترل و کاهش شیوع بیماری و قطع زنجیره انتقال در استان را به ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا ارائه نموده و با ارائه آموزش های بهداشتی و به ویژه استفاده از ماسک در اماکن عمومی، مردم را به رعایت نکات بهداشتی تشویق و ترغیب نمایند.

رئیس ستاد مقابله با کرونا استان بر ضرورت توجه جدی به رعایت نکات بهداشتی در دستگاه های اجرایی، پادگان ها، اردوگاه ها و اماکن عمومی تاکید نمود و خواهان همراهی تمامی اقشار مختلف مردم و مسئولان به منظور تحقق اهداف و برنامه های ستاد ملی کرونا در کشور و استان سمنان شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1126

به "تمجید استاندار از عملکرد دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمجید استاندار از عملکرد دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید