توزیع مناسب سفر و افزایش ماندگاری زائران در مشهد مقدس

به گزارش تور تایلند، معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری که به مشهد مقدس سفر نموده است با معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی دیدار و گفت و گو کرد.

توزیع مناسب سفر و افزایش ماندگاری زائران در مشهد مقدس

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، در این دیدار که امروز دوشنبه 26 آذر 97 انجام شد، ولی تیموری معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی و خلیل منبتی معاون اماکن متبرکه آستان قدس رضوی در مورد مسائل مرتبط با زائران بارگاه علی بن موسی الرضا و نحوه خدمات رسانی شایسته به این زائران باهم گفت و گو کردند.

تیموری در باره این دیدار گفت: در این دیدار که در فضایی صمیمانه برگزار گردید، موضوعات مختلف برای عرضه خدمات مناسب و شایسته به زائران بارگاه رضوی مورد آنالیز نهاده شد.

او اضافه نمود: مشهد مقدس قطب گردشگری زیارتی در کشور است و سالانه میلیون ها زائر و گردشگر داخلی و خارجی به این شهر سفر می نمایند که تسهیل در امر سفر زائران و ارائه خدمات شایسته می تواند به افزایش ماندگاری زائران در این شهر یاری کند.

معاون گردشگری کشور اضافه نمود: یکی از موضوعاتی که در این نشست مورد آنالیز نهاده شد، توزیع مناسب سفر است و مقرر شد بر اساس برنامه ریزی های اجرا شده، طرحی تهیه گردد تا بر اساس آن زائران بارگاه رضوی در تمام فصول سال و بر اساس یک برنامه زمان بندی تعیین بتوانند به مشهد مقدس سفر نمایند تا در ایام نوروز و تابستان شاهد حجم ورود زائر به این شهر نباشیم.

او گفت: توزیع مناسب سفر و عرضه خدمات مناسب می تواند به افزایش ماندگاری زائران و در نتیجه درآمدزایی و اشتغال بیشتر در کلان شهر مشهد یاری کند.

تیموری خاطر نشان کرد: در این میان توزیع سفر در خود استان نیز یکی دیگر از موضوعات این گفت و گو بود که مقرر شد با تهیه بسته های سفر، زائرانی که به مشهد مقدس سفر می نمایند برای بازدید از آثار فرهنگی و جاذبه های گردشگری دیگر نقاط استان، به سایر شهرهای خراسان رضوی نیز سفر نمایند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 668

به "توزیع مناسب سفر و افزایش ماندگاری زائران در مشهد مقدس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع مناسب سفر و افزایش ماندگاری زائران در مشهد مقدس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید