جابجایی بیش از 2 میلیون تن کالا در استان اردبیل

به گزارش تور تایلند، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: 2 میلیون و 652 هزار تن کالا در 7 ماهه گذشته از استان اردبیل جابجا شده است.

جابجایی بیش از 2 میلیون تن کالا در استان اردبیل

کلیم اله وثوقی با بیان اینکه شرایط حمل ونقل کالا در استان کاملا عادی و روان است گفت: این اندازه جابجایی کالا در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که حدود 2 میلیون و 472 هزار تن بود بیش از 7 درصد افزایش را نشان می دهد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل در بازدید از شرکت های حمل ونقل شهرستان خلخال با اشاره به اینکه شهرستان های اردبیل، پارس آباد، نمین و بیله سوار به ترتیب بیشترین آمار جابجایی کالا را در 7 ماهه گذشته به خود اختصاص داده اند توضیح داد: در مدت یاد شده یک میلیون و 217 هزار تن کالا از شهرستان اردبیل، 285 هزار تن کالا از شهرستان پارس آباد، 677 هزار تن کالا در شهرستان نمین و 135 هزار تن نیز از شهرستان بیله سوار حمل شده است.

وثوقی افزایش 291 درصدی جابجایی کالا را در شهرستان خلخال یادآور شد و گفت: در مدت یاد شده 145 هزار تن کالا از شهرستان خلخال جابجا شده و نسبت به مدت مشابه سال قبل که حدود 37 تن بود افزایش خوبی را شاهد هستیم.

او در 7 ماهه گذشته از صدور 191 هزارو 508 برگ بارنامه در استان اردبیل خبرداد و اضافه نمود: این اندازه صدور بارنامه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که حدود 182 هزار برگ بود افزایش 5 درصدی را نشان می دهد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل عمده کالا های حمل شده را سیمان فله ای و کیسه ای، آب معدنی، سیب زمینی، مصالح ساختمانی، هندوانه و شمش آهن برشمرد.

وثوقی فعالیت 90 شرکت حمل و نقل و 2 باب پایانه کالا را در استان اردبیل یادآور شد و گفت: 13 هزارو 550 ناوگان کالا در استان اردبیل در حال فعالیت هستند.

او با اشاره به اینکه 57 شرکت حمل ونقل کالا در استان در حال خدمات رسانی به مردم و رانندگان هستند اضافه نمود:12 هزار و 6 نفر راننده در حوزه کالای استان مشغول فعالیت هستند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: مردم و صاحبان کالا می توانند هرگونه شکایات خود در حوزه حمل ونقل را جهت رسیدگی به وسیله سامانه 141 به اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل اطلاع دهند.

خبرنگاران اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 آبان 1401 بروزرسانی: 2 آبان 1401 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 2186

به "جابجایی بیش از 2 میلیون تن کالا در استان اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جابجایی بیش از 2 میلیون تن کالا در استان اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید