جاذبه های کرابی برای بازدید

به گزارش تور تایلند، کرابی یکی از استان در کشور تایلند می‌باشد و از نظر تقسیمات کشوری بخشی از ناحیه جنوب تایلند به شمار می‌رود. کرابی مانند جزایر حیرت‌انگیز، کوهستان‌های دلربا و سواحل آرامش‌بخش تنها بخشی از زیبایی‌های کرابی به شمار می‌رود. این فرودگاه با کد یاتا KBV می‌باشد و طول باند آن  3002 متر است.

جاذبه های کرابی برای بازدید

معبد Tham Sua در کرابی

این معبد در نزدیکی شهر کرابی واقع شده است و با نام Tiger Cave نیز شناخته شده است. این معبد از شناخته‌شده‌ترین جاذبه‌های کرابی به حساب می‌آید. در قسمتی از این معبد می‌توانید از قسمتی از این معبد به عنوان پنجه ببر شناخته شده و نشانه‌هایی از آن بر روی سنگ وجود دارد، دیدن نمایید. مجسمه بودایی نیز در این معبد قرار دارد و محل پرستش افراد محلی است.

چشمه های آب گرم Klong Thom کرابی

این چشمه های آب گرم طبیعی در جنگلی نزدیک Khao Phra Bang Khram قرار دارند و به گفته مردم محلی، خاصیت درمانی نیز دارند و به همین دلیل مورد علاقه گردشگران می باشند. دمای آب این چشمه ها بین 35 تا 40 درجه سانتی‌گراد بوده و مکانی عالی برای شنا و استراحت در آب به شمار می‌رود.

ساحل Railay در کرابی

این ساحل که به نام Rai Leh نیز شناخته شده است. این ساحل در مکانی مابین کرابی و Ao Nang قرار گرفته و تنها از طریق دریا و قایق قابل دسترسی می‌باشد.

فیل سواری در کرابی

فیل سواری همواره یکی از تفریحات رایج تایلند بوده و از آنجایی که تفریحی متفاوت است، مورد پسند گردشگران تور کرابی قرار می‌گیرد. از بهترین مکان‌های تایلند برای فیل سواری، کرابی می‌باشد. جنگل‌های بسیار زیبا و سرسبز کرابی محلی دست‌نخورده برای این امر به حساب می‌آید. جالب آن است که بدانید نقطه اتمام این تفریح در رودخانه می‌باشد و شنا کردن با فیل‌ها هم یک تجربه هیجان‌انگیز در تور کرابی به حساب می‌آید.

جزایر پودا و لانتا در کرابی

جزایر پودا و لانتا (Poda and Lanta Islands)، یکی از  بهترین جزایر تایلند بای بازدید می‌باشد که بین علاقه‌مندان به تفریحات آبی و گردش در جنگل محبوبیت خاصی دارد. جزیره پودا در حدود 7 کیلومتری Ao Nang قرار گرفته و با 25 دقیقه سفر دریایی می توان به آن دست یافت. این جزیره ساحلی در حدود 1100 متر داشته که مورد علاقه توریست‌ها می‌باشد. مرجان‌های دریایی در این جزیره نیز محلی مناسب برای اسنورکلینگ هستند. تفریح با کایاک، حمام آفتاب گرفتن و از سایر تفریحات این جزیره به شمار می‌روند.

انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 223

به "جاذبه های کرابی برای بازدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های کرابی برای بازدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید